Αντάξιο φινάλε ενός πρωταθλήματος όπου κυριάρχησαν απόλυτα οι Red Bull ζήσαμε σήμερα στη Βραζιλία. Οι Ταύροι βρίσκονταν στην πρώτη σειρά της εκκίνησης το σβήσιμο των κόκκινων φώτων δεν άλλαξε τίποτα. Ο Φέτελ έστριψε πρώτος με το Γουέμπερ να τον ακολουθεί.
Γρήγορα η διαφορά άρχισε να ανοίγει μέχρι τη στιγμή που ένα πρόβλημα στο κιβώτιο του πρωταθλητή τον υποχρέωσε να παραχωρήσει την πρώτη θέση στον teammate του Μάρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός πήρε κεφάλι και την πρώτη του φετινή νίκη με το πέσιμο της καρό σημαίας.
Πίσω τους δόθηκε μάχη ανάμεσα σε Ferrari και McLaren για την 3η θέση.
Επικράτησε τελικά ο Μπάτον που πέρασε τον Αλόνσο λίγο πριν το τέλος. Αντίθετα ο Λιούις Χάμιλτον με την άλλη McLaren εγκατέλειψε από κιβώτιο.
Η ατμόσφαιρα στο βάθρο ήταν πανηγυρική ενώ ανάλογο ήταν και το κλίμα στη συνέντευξη Τύπου.
Ο νικητής Μαρκ Γουέμπερ ήταν σε φιλοσοφική διάθεση: " Πίστευα ότι θα είχα καλύτερη χρονιά φέτος. Ξεκίνησα άσχημα και πρέπει να αναθεωρήσω επιμέρους πράγματα ώστε να βρεθώ ξανά στο ψηλότερο επίπεδο. Εκεί όπου βρίσκεται όχι μόνο ο Σεμπάστιαν αλλά και οι Αλόνσο, Μπάτον. Ανυπομονώ να μάθω σέρφινγκ τώρα στις διακοπές να επαναφορτίσω τις μπαταρίες μου και να επανέλθω πιο δυνατός.
Στην εκκίνηση οι Red Bull διατήρησαν την πρωτοπορία με το Γουέμπερ να παίρνει τελικά την μοναδική του φετινή νίκη
Γρήγορα η διαφορά άρχισε να ανοίγει μέχρι τη στιγμή που ένα πρόβλημα στο κιβώτιο του πρωταθλητή τον υποχρέωσε να παραχωρήσει την πρώτη θέση στον teammate του Μάρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός πήρε κεφάλι και την πρώτη του φετινή νίκη με το πέσιμο της καρό σημαίας.
Πίσω τους δόθηκε μάχη ανάμεσα σε Ferrari και McLaren για την 3η θέση.
Επικράτησε τελικά ο Μπάτον που πέρασε τον Αλόνσο λίγο πριν το τέλος. Αντίθετα ο Λιούις Χάμιλτον με την άλλη McLaren εγκατέλειψε από κιβώτιο.
Η ατμόσφαιρα στο βάθρο ήταν πανηγυρική ενώ ανάλογο ήταν και το κλίμα στη συνέντευξη Τύπου.
Ο νικητής Μαρκ Γουέμπερ ήταν σε φιλοσοφική διάθεση: " Πίστευα ότι θα είχα καλύτερη χρονιά φέτος. Ξεκίνησα άσχημα και πρέπει να αναθεωρήσω επιμέρους πράγματα ώστε να βρεθώ ξανά στο ψηλότερο επίπεδο. Εκεί όπου βρίσκεται όχι μόνο ο Σεμπάστιαν αλλά και οι Αλόνσο, Μπάτον. Ανυπομονώ να μάθω σέρφινγκ τώρα στις διακοπές να επαναφορτίσω τις μπαταρίες μου και να επανέλθω πιο δυνατός.
Όλο το τριήμερο ήμουν σε καλή κατάσταση. Ο Φέτελ έκανε έναν απίστευτο γύρο χτες και πήρε την pole και ήθελα σήμερα να τον κερδίσω στα ίσα αλλά είχε πρόβλημα στο κιβώτιο.
Είναι μια σημαντική νίκη για μένα και την ομάδα την οποία καλοδέχομαι γιατί έχω εξανλτήσει το μερίδιό μου στην κακοτυχία. Έτσι είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Αφιερώνω τη νίκη αυτή στο φίλο μου Μπομπ Γούντς που είναι άρρωστος και στην οικογένειά του".
Από την πλευρά του ο πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ έφτασε στο σημείο να παραλληλίσει τον αγώνα του μ' αυτόν του Άιρτον Σένα το 1991: " Πήγαινα καλά και αύξανα τη διαφορά στην αρχή. Μετά όμως έπρεπε να διαχειριστώ ένα πρόβλημα στο κιβώτιο. Έκοψα ρυθμό και άλλαζα σχέσεις χωρίς να εξανλτώ το όριο των στροφών. Τα πράγματα χειροτέρευαν και παντού πήγαινα με μια σχέση πάνω. Τότε ήρθε στο μυαλό μου ο αγώνας του Σένα εδώ".
Θυμίζουμε ότι το 1991 ο Βραζιλιάνος είχε κερδίσει υπό βροχή με την 5η σχέση μόνο να δουλεύει στο κιβώτιο της McLaren.
Επόμενος αγώνας στις 18 Μαρτίου του 2012 στην Μελβούρνη της Αυστραλίας. Είναι μια σημαντική νίκη για μένα και την ομάδα την οποία καλοδέχομαι γιατί έχω εξανλτήσει το μερίδιό μου στην κακοτυχία. Έτσι είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Αφιερώνω τη νίκη αυτή στο φίλο μου Μπομπ Γούντς που είναι άρρωστος και στην οικογένειά του".
Από την πλευρά του ο πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ έφτασε στο σημείο να παραλληλίσει τον αγώνα του μ' αυτόν του Άιρτον Σένα το 1991: " Πήγαινα καλά και αύξανα τη διαφορά στην αρχή. Μετά όμως έπρεπε να διαχειριστώ ένα πρόβλημα στο κιβώτιο. Έκοψα ρυθμό και άλλαζα σχέσεις χωρίς να εξανλτώ το όριο των στροφών. Τα πράγματα χειροτέρευαν και παντού πήγαινα με μια σχέση πάνω. Τότε ήρθε στο μυαλό μου ο αγώνας του Σένα εδώ".
Θυμίζουμε ότι το 1991 ο Βραζιλιάνος είχε κερδίσει υπό βροχή με την 5η σχέση μόνο να δουλεύει στο κιβώτιο της McLaren.
GP Βραζιλίας, αποτελέσματα και τελική βαθμολογία |
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
1. Webber Red Bull-Renault 1’32:17.434 |
2. Vettel Red Bull-Renault + 16.983 |
3. Button McLaren-Mercedes + 27.638 |
4. Alonso Ferrari + 35.048 |
5. Massa Ferrari + 1:06.733 |
6. Sutil Force India-Mercedes + 1 γύρο |
7. Rosberg Mercedes + 1 γύρο |
8. Di Resta Force India-Mercedes + 1 γύρο |
9. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1 γύρο |
10. Petrov Renault + 1 γύρο |
11. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
12. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
13. Perez Sauber-Ferrari + 1 γύρο |
14. Barrichello Williams-Cosworth + 1 γύρο |
15. Schumacher Mercedes + 1 γύρο |
16. Kovalainen Lotus-Renault + 2 γύρους |
17. Senna Renault + 2 γύρους |
18. Trulli Lotus-Renault + 2 γύρους |
19. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 3 γύρους |
20. Ricciardo HRT-Cosworth + 3 γύρους |
Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:15.324 |
Εγκατέλειψαν: |
Οδηγός Ομάδα Γύρος |
Liuzzi HRT-Cosworth 62 |
Hamilton McLaren-Mercedes 37 |
Maldonado Williams-Cosworth 27 |
Glock Virgin-Cosworth 22 |
Βαθμολογία: |
Οδηγοί: Κατασκευαστές: |
1. Vettel 392 1. Red Bull-Renault 650 |
2. Button 270 2. McLaren-Mercedes 497 |
3. Webber 258 3. Ferrari 375 |
4. Alonso 257 4. Mercedes 165 |
5. Hamilton 227 5. Renault 73 |
6. Massa 118 6. Force India-Mercedes 69 |
7. Rosberg 89 7. Sauber-Ferrari 44 |
8. Schumacher 76 8. Toro Rosso-Ferrari 41 |
9. Sutil 42 9. Williams-Cosworth 5 |
10. Petrov 37 |
11. Heidfeld 34 |
12. Kobayashi 30 |
13. Di Resta 27 |
14. Alguersuari 26 |
15. Buemi 15 |
16. Perez 14 |
17. Barrichello 4 |
18. Senna 2 |
19. Maldonado 1 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου