Ο Sebastian Vettel ξεκίνησε με επιβλητικό τρόπο το νέο πρωτάθλημα της Formula 1, κερδίζοντας χωρίς να απειληθεί ποτέ από την εκκίνηση μέχρι την καρό σημαία το πρώτο Grand Prix του 2011 στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.
Τον ακολούθησε, επίσης χωρίς να απειληθεί ποτέ (πέραν ενός προβλήματος στο δάπεδο), ο Lewis Hamilton (McLaren), ενώ ο Vitaly Petrov (Renault) κατέκτησε το πρώτο βάθρο της καριέρας του στη Formula 1. Οι Fernando Alonso (Ferrari) και Mark Webber (RBR) έκλεισαν την πεντάδα – κάνοντας, όμως, συνολικά τρία pit-stops, σε αντίθεση με τις δύο στάσεις στα pits των τριών πρώτων.
Συνεπώς, ο πρώτος αγώνας της νέας χρονιάς δεν ήταν όσο απρόβλεπτος όσο αναμενόταν, ούτε στο θέμα της υπερβολικής φθοράς των νέων ελαστικών της Pirelli, ούτε σε ό,τι σχετίζεται με τη χρήση της κινούμενης πίσω αεροτομής – η οποία βοήθησε ελάχιστα τις προσπεράσεις στο τέλος της κεντρικής ευθείας.
Ο Jenson Button έφτασε μέχρι την 6η θέση, έχοντας νωρίτερα δεχθεί ποινή διέλευσης από τα pits διότι πέρασε από δρόμο εκτός πίστας τον Felipe Massa. Πίσω από τον Άγγλο τερμάτισε ο Sergio Perez και ίσως το μόνο πιο εντυπωσιακό από το ντεμπούτο του νεαρού Μεξικανού ήταν ότι τερμάτισε μόλις με ένα pit-stop!
O Sebastian Vettel διατήρησε την πρώτη θέση στην εκκίνηση και μέσα σε ένα γύρο είχε φτάσει τη διαφορά του από τον L. Hamilton και τον Mark Webber στα 2,4 δευτερόλεπτα! Ο V. Petrov ανέβηκε από την 6η στην 4η θέση, ενώ αντίθετα η άσχημη εκκίνηση του F. Alonso τον έριξε από την 4η στην 9η θέση.
Οι Felipe Massa και Jenson Button μάχονταν για την 5η θέση όταν ο J. Button δέχθηκε την ποινή διέλευσης από τα pits. Η ανέλιξη του F. Alonso στην κατάταξη και η άνετη προσπέρασή του στον F. Massa, μαζί με την ποινή στον J. Button, ανέβασαν τον Ισπανό της Ferrari στην 5η θέση.
Στον 12ο-17ο γύρο, όταν έκαναν το πρώτο τους pit-stop όλοι οι πρωτοπόροι, δεν υπήρξε σημαντική αλλαγή στην κατάταξη. Όμως στο δεύτερο pit-stop, στους γύρους 28-36, ο F. Alonso πέρασε μέσω των pits τον Vitaly Petrov και βρέθηκε στην 4η θέση, πίσω από τον Mark Webber.
Ταυτόχρονα, στην κορυφή, μια σύντομη έξοδος του Lewis Hamilton εκτός πίστας τραυμάτισε το δάπεδο της McLaren, με αποτέλεσμα ο Άγγλος να χάσει αρκετή από την αρνητική άντωση του μονοθεσίου και ουσιαστικά κάθε ελπίδα να πλησιάσει τον S. Vettel.
Η απόφαση των Mark Webber και Fernando Alonso να κάνουν και τρίτο pit-stop τους έριξε πίσω από τον Vitaly Petrov και τους κόστισε μια θέση στο βάθρο – σε μια ιδιαίτερα ταιριαστή σύμπτωση με όσα έγιναν στο GP Abu Dhabi το 2009. Στο τρίτο pit-stop των δύο, ο F. Alonso κατάφερε μέσω των pits να περάσει τον Αυστραλό.
Πιο πίσω, η Sauber ξεκίνησε ονειρικά το πρωτάθλημα του 2011, σε αντίθεση με τη Mercedes. Η ομάδα του Brackley είδε και τα δύο μονοθέσιά της να εγκαταλείπουν, εξαιτίας ζημιών που προκλήθηκαν στη διάρκεια συγκρούσεων με άλλους αγωνιζόμενους, χωρίς να είναι υπαίτιοι οι οδηγοί της.
Στον πρώτο γύρο ο Jaime Alguersuari της Toro Rosso προσέκρουσε στη W02 του Michael Schumacher, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να γυρίσει άμεσα στα pits για να αλλάξει το κλαταρισμένο του ελαστικό – και στον 19 γύρο να εγκαταλείψει, διότι τα σπασμένα κομμάτια της ζάντας είχαν προκαλέσει ζημιά στο δάπεδο.
Ο Nico Rosberg εγκατέλειψε όταν ο Rubens Barrichello επιχείρησε να τον προσπεράσει στον 23ο γύρο με μια πολύ τολμηρή κίνηση, για την οποία αργότερα ο Βραζιλιάνος της Williams δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pits. Τα δύο μονοθέσια συγκρούστηκαν, με αποτέλεσμα να σπάσει ένα ψυγείο της Mercedes W02 και να οδηγηθεί στα pits.
Όσο για τον Nick Heidfeld, τερμάτισε 14ος στο ντεμπούτο του με τη Renault – καθώς το έτερο μονοθέσιο της ομάδας ανέβηκε στο βάθρο. Η ταχύτητα του Γερμανού είναι αναμφίβολη, αλλά η προσαρμογή του αποδεικνύεται δυσκολότερη του αναμενόμενου. Με ένα μονοθέσιο που αποδείχθηκε ιδιαίτερα ταχύ, δεν μπορεί κανείς παρά να αναρρωτηθεί πόσο κοντά στη νίκη θα ήταν ο Robert Kubica αν δεν είχε τραυματιστεί στις αρχές Φεβρουαρίου.
http://auto.in.gr/
Τον ακολούθησε, επίσης χωρίς να απειληθεί ποτέ (πέραν ενός προβλήματος στο δάπεδο), ο Lewis Hamilton (McLaren), ενώ ο Vitaly Petrov (Renault) κατέκτησε το πρώτο βάθρο της καριέρας του στη Formula 1. Οι Fernando Alonso (Ferrari) και Mark Webber (RBR) έκλεισαν την πεντάδα – κάνοντας, όμως, συνολικά τρία pit-stops, σε αντίθεση με τις δύο στάσεις στα pits των τριών πρώτων.
Συνεπώς, ο πρώτος αγώνας της νέας χρονιάς δεν ήταν όσο απρόβλεπτος όσο αναμενόταν, ούτε στο θέμα της υπερβολικής φθοράς των νέων ελαστικών της Pirelli, ούτε σε ό,τι σχετίζεται με τη χρήση της κινούμενης πίσω αεροτομής – η οποία βοήθησε ελάχιστα τις προσπεράσεις στο τέλος της κεντρικής ευθείας.
Ο Jenson Button έφτασε μέχρι την 6η θέση, έχοντας νωρίτερα δεχθεί ποινή διέλευσης από τα pits διότι πέρασε από δρόμο εκτός πίστας τον Felipe Massa. Πίσω από τον Άγγλο τερμάτισε ο Sergio Perez και ίσως το μόνο πιο εντυπωσιακό από το ντεμπούτο του νεαρού Μεξικανού ήταν ότι τερμάτισε μόλις με ένα pit-stop!
O Sebastian Vettel διατήρησε την πρώτη θέση στην εκκίνηση και μέσα σε ένα γύρο είχε φτάσει τη διαφορά του από τον L. Hamilton και τον Mark Webber στα 2,4 δευτερόλεπτα! Ο V. Petrov ανέβηκε από την 6η στην 4η θέση, ενώ αντίθετα η άσχημη εκκίνηση του F. Alonso τον έριξε από την 4η στην 9η θέση.
Οι Felipe Massa και Jenson Button μάχονταν για την 5η θέση όταν ο J. Button δέχθηκε την ποινή διέλευσης από τα pits. Η ανέλιξη του F. Alonso στην κατάταξη και η άνετη προσπέρασή του στον F. Massa, μαζί με την ποινή στον J. Button, ανέβασαν τον Ισπανό της Ferrari στην 5η θέση.
Στον 12ο-17ο γύρο, όταν έκαναν το πρώτο τους pit-stop όλοι οι πρωτοπόροι, δεν υπήρξε σημαντική αλλαγή στην κατάταξη. Όμως στο δεύτερο pit-stop, στους γύρους 28-36, ο F. Alonso πέρασε μέσω των pits τον Vitaly Petrov και βρέθηκε στην 4η θέση, πίσω από τον Mark Webber.
Ταυτόχρονα, στην κορυφή, μια σύντομη έξοδος του Lewis Hamilton εκτός πίστας τραυμάτισε το δάπεδο της McLaren, με αποτέλεσμα ο Άγγλος να χάσει αρκετή από την αρνητική άντωση του μονοθεσίου και ουσιαστικά κάθε ελπίδα να πλησιάσει τον S. Vettel.
Η απόφαση των Mark Webber και Fernando Alonso να κάνουν και τρίτο pit-stop τους έριξε πίσω από τον Vitaly Petrov και τους κόστισε μια θέση στο βάθρο – σε μια ιδιαίτερα ταιριαστή σύμπτωση με όσα έγιναν στο GP Abu Dhabi το 2009. Στο τρίτο pit-stop των δύο, ο F. Alonso κατάφερε μέσω των pits να περάσει τον Αυστραλό.
Πιο πίσω, η Sauber ξεκίνησε ονειρικά το πρωτάθλημα του 2011, σε αντίθεση με τη Mercedes. Η ομάδα του Brackley είδε και τα δύο μονοθέσιά της να εγκαταλείπουν, εξαιτίας ζημιών που προκλήθηκαν στη διάρκεια συγκρούσεων με άλλους αγωνιζόμενους, χωρίς να είναι υπαίτιοι οι οδηγοί της.
Στον πρώτο γύρο ο Jaime Alguersuari της Toro Rosso προσέκρουσε στη W02 του Michael Schumacher, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να γυρίσει άμεσα στα pits για να αλλάξει το κλαταρισμένο του ελαστικό – και στον 19 γύρο να εγκαταλείψει, διότι τα σπασμένα κομμάτια της ζάντας είχαν προκαλέσει ζημιά στο δάπεδο.
Ο Nico Rosberg εγκατέλειψε όταν ο Rubens Barrichello επιχείρησε να τον προσπεράσει στον 23ο γύρο με μια πολύ τολμηρή κίνηση, για την οποία αργότερα ο Βραζιλιάνος της Williams δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pits. Τα δύο μονοθέσια συγκρούστηκαν, με αποτέλεσμα να σπάσει ένα ψυγείο της Mercedes W02 και να οδηγηθεί στα pits.
Όσο για τον Nick Heidfeld, τερμάτισε 14ος στο ντεμπούτο του με τη Renault – καθώς το έτερο μονοθέσιο της ομάδας ανέβηκε στο βάθρο. Η ταχύτητα του Γερμανού είναι αναμφίβολη, αλλά η προσαρμογή του αποδεικνύεται δυσκολότερη του αναμενόμενου. Με ένα μονοθέσιο που αποδείχθηκε ιδιαίτερα ταχύ, δεν μπορεί κανείς παρά να αναρρωτηθεί πόσο κοντά στη νίκη θα ήταν ο Robert Kubica αν δεν είχε τραυματιστεί στις αρχές Φεβρουαρίου.
http://auto.in.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου