Σε θρίαμβο της Citroen εξελίχθηκε το Rally Acropolis του 2011 αφού οι δύο οδηγοί της τερμάτισαν στις δύο πρώτες θέσεις. Τελικός νικητής μετά από μεγάλη μάχη και χάρη στην τακτική που ακολούθησε στο τέλος της 1ης και της 2ης μέρας, ο Sebastian Ogier με διαφορά 10,5 δευτερολέπτων έπειτα από 348,8 πάρα πολύ σκληρά χιλιόμετρα αγώνα.
Ο Ogier κέρδισε και την Power Stage με την οποία ολοκληρώθηκε ο αγώνας κερδίζοντας για 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου την τελευταία μάχη από τον Loeb. Ο Loeb τερμάτισε 2ος και παρότι αύξησε το βαθμολογικό του προβάδισμα, δήλωσε εκνευρισμένος αφού ήταν πράγματι πολύ γρήγορος όλες τις μέρες, αλλά είχε το μειονέκτημα να ξεκινά δύο μέρες από την πρώτη θέση και μία μέρα από τη δεύτερη. Αυτό σημαίνει ότι είχε πολύ μεγάλο μειονέκτημα και πράγματι οι χρόνοι και οι επιδόσεις του είναι εντυπωσιακές αφού «καθάριζε» το δρόμο για τους υπόλοιπους. Για να γίνει ακόμα περισσότερο σαφές το μειονέκτημα του Loeb αρκεί να λάβουμε υπόψη μας ότι ο Petter Solberg ξεκινώντας την πρώτη μέρα από την 5η θέση επικράτησε άνετα και ολοκλήρωσε στην πρώτη θέση με διαφορά 51,6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο. Την επόμενη μέρα, ο Ogier που επέλεξε να ξεκινά 4ος μετά από προσωπική του απόφαση και όχι απόφαση της ομάδας, κάτι που μάλλον εκνεύρισε επιπλέον τον Loeb, κάλυψε μέσα σε τρεις ειδικές σχεδόν ένα ολόκληρο λεπτό από τον Solberg. Το πλέον εντυπωσιακό είναι ότι οι δύο οδηγοί έφτασαν 3 ειδικές πριν το τέλος του αγώνα με διαφορά ένα δέκατο του δευτερολέπτου.
Όμως ο Loeb ξεκινώντας πρώτος δε μπόρεσε να κρατηθεί στην κορυφή κι έτσι ο Ogier πήρε τη νίκη. Η Citroen εκτός από το τελικό 1-2 στον αγώνα είχε τη χαρά να βλέπει και τον Petter Solberg που συμμετέχει ως ιδιώτης αλλά με Citroen να εντυπωσιάζει στη διάρκεια της πρώτης μέρας. Τελικά η διαρκής επίθεση και απίστευτη προσπάθεια του Mikko Hirvonen απέδωσε καρπούς για τον οδηγό της Ford που κατάφερε να τερματίσει στην 3η θέση. Ίσως ήταν η πρώτη φορά που ο Hirvonen κάθε φορά που μιλούσε έλεγε πως πιέζει αφάνταστα αλλά τα Citroen δεν πιάνονται. Ο Petter Solberg υποχώρησε στην 4η θέση ενώ σίγουρα περίμενε, και άξιζε, μια θέση στο βάθρο. Μετά τους 4 πρώτους οδηγούς η διαφορά με τους υπόλοιπους είναι τεράστια. Ο Henning Solberg τερμάτισε 5ος με διαφορά που αγγίζει τα 5,5 λεπτά. Τον ακολούθησε στην 6η θέση ο Matthew Wilson που αντιμετώπισε πολλά και διαφορετικά προβλήματα αλλά ήταν σαφώς βελτιωμένος από την προηγούμενη φορά που τον είδαμε στο Acropolis. O Kimi Raikkonen στην πρώτη του φυσικά συμμετοχή στον αγώνα, κινήθηκε γρήγορα, δεν έκανε λάθη και τερμάτισε στην 7η θέση έχοντας μάλιστα και αποχή δύο μηνών. Ήταν σίγουρα ο πιο σκληρός αγώνας που έχει κάνει στο WRC αλλά τα πήγε πολύ καλά. Ο Juho Hanninen τερμάτισε 8ος αλλά περισσότερο τον ενδιαφέρει ότι ήταν ο νικητής της S2000 σε έναν αγώνα ταχύτατος ήταν ο Tanak αλλά εγκατέλειψε από έξοδο.
Ο Jari Matti Latvala ήταν γρήγορος, δεν έκανε λάθη αλλά αντιμετώπισε πολλά μηχανικά προβλήματα που του στέρησαν τη δυνατότητα για μια καλύτερη θέση ενώ κέρδισε 5 ειδικές και ανάμεσα τους τη νυχτερινή, στη Νέα Πολιτεία. Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Dennis Kuipers. Ο Λάμπρος Αθανασούλας συμμετέχοντας με Ford Fiesta WRC και την υποστήριξη της εργοστασιακής ομάδας της Ford, εγκατέλειψε από κομμένο ψαλίδι την πρώτη μέρα του αγώνα. Επανήλθε με το σύστημα superally στις ειδικές της Πελοποννήσου τη 2η και 3η μέρα και έχοντας πολύ καλή γνώση του δρόμου και καθόλου άγχος αφού πλέον δεν κυνηγούσε το αποτέλεσμα, έκανε ικανοποιητικούς χρόνους ενώ κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα στα Ελληνικά πληρώματα και τη 19η στην τελική κατάταξη. Ο Δημήτρης Ψύλλος τερμάτισε 22ος, ο Κωνσταντακάτος 24ος, ο Καλτσούνης 27ος, ο Ζούνης 28ος, ο Terassino 29ος, ο Μοσχόπουλος με το μικρότερο αυτοκίνητο του αγώνα 31ος και ο Ν.Χαλιβελάκης 34ος ανάμεσα στα 35 πληρώματα που έφτασαν στον τερματισμό του αγώνα. Επόμενος αγώνας του WRC, το εντυπωσιακό Ράλλυ Φινλανδίας από τις 28 έως τις 30 Ιουλίου
Αποτελέσματα
Δείτε πως διαμορφώθηκαν οι βαθμολογίες μετά το Rally Acropolis
Ο Ogier κέρδισε και την Power Stage με την οποία ολοκληρώθηκε ο αγώνας κερδίζοντας για 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου την τελευταία μάχη από τον Loeb. Ο Loeb τερμάτισε 2ος και παρότι αύξησε το βαθμολογικό του προβάδισμα, δήλωσε εκνευρισμένος αφού ήταν πράγματι πολύ γρήγορος όλες τις μέρες, αλλά είχε το μειονέκτημα να ξεκινά δύο μέρες από την πρώτη θέση και μία μέρα από τη δεύτερη. Αυτό σημαίνει ότι είχε πολύ μεγάλο μειονέκτημα και πράγματι οι χρόνοι και οι επιδόσεις του είναι εντυπωσιακές αφού «καθάριζε» το δρόμο για τους υπόλοιπους. Για να γίνει ακόμα περισσότερο σαφές το μειονέκτημα του Loeb αρκεί να λάβουμε υπόψη μας ότι ο Petter Solberg ξεκινώντας την πρώτη μέρα από την 5η θέση επικράτησε άνετα και ολοκλήρωσε στην πρώτη θέση με διαφορά 51,6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο. Την επόμενη μέρα, ο Ogier που επέλεξε να ξεκινά 4ος μετά από προσωπική του απόφαση και όχι απόφαση της ομάδας, κάτι που μάλλον εκνεύρισε επιπλέον τον Loeb, κάλυψε μέσα σε τρεις ειδικές σχεδόν ένα ολόκληρο λεπτό από τον Solberg. Το πλέον εντυπωσιακό είναι ότι οι δύο οδηγοί έφτασαν 3 ειδικές πριν το τέλος του αγώνα με διαφορά ένα δέκατο του δευτερολέπτου.
Όμως ο Loeb ξεκινώντας πρώτος δε μπόρεσε να κρατηθεί στην κορυφή κι έτσι ο Ogier πήρε τη νίκη. Η Citroen εκτός από το τελικό 1-2 στον αγώνα είχε τη χαρά να βλέπει και τον Petter Solberg που συμμετέχει ως ιδιώτης αλλά με Citroen να εντυπωσιάζει στη διάρκεια της πρώτης μέρας. Τελικά η διαρκής επίθεση και απίστευτη προσπάθεια του Mikko Hirvonen απέδωσε καρπούς για τον οδηγό της Ford που κατάφερε να τερματίσει στην 3η θέση. Ίσως ήταν η πρώτη φορά που ο Hirvonen κάθε φορά που μιλούσε έλεγε πως πιέζει αφάνταστα αλλά τα Citroen δεν πιάνονται. Ο Petter Solberg υποχώρησε στην 4η θέση ενώ σίγουρα περίμενε, και άξιζε, μια θέση στο βάθρο. Μετά τους 4 πρώτους οδηγούς η διαφορά με τους υπόλοιπους είναι τεράστια. Ο Henning Solberg τερμάτισε 5ος με διαφορά που αγγίζει τα 5,5 λεπτά. Τον ακολούθησε στην 6η θέση ο Matthew Wilson που αντιμετώπισε πολλά και διαφορετικά προβλήματα αλλά ήταν σαφώς βελτιωμένος από την προηγούμενη φορά που τον είδαμε στο Acropolis. O Kimi Raikkonen στην πρώτη του φυσικά συμμετοχή στον αγώνα, κινήθηκε γρήγορα, δεν έκανε λάθη και τερμάτισε στην 7η θέση έχοντας μάλιστα και αποχή δύο μηνών. Ήταν σίγουρα ο πιο σκληρός αγώνας που έχει κάνει στο WRC αλλά τα πήγε πολύ καλά. Ο Juho Hanninen τερμάτισε 8ος αλλά περισσότερο τον ενδιαφέρει ότι ήταν ο νικητής της S2000 σε έναν αγώνα ταχύτατος ήταν ο Tanak αλλά εγκατέλειψε από έξοδο.
Ο Jari Matti Latvala ήταν γρήγορος, δεν έκανε λάθη αλλά αντιμετώπισε πολλά μηχανικά προβλήματα που του στέρησαν τη δυνατότητα για μια καλύτερη θέση ενώ κέρδισε 5 ειδικές και ανάμεσα τους τη νυχτερινή, στη Νέα Πολιτεία. Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Dennis Kuipers. Ο Λάμπρος Αθανασούλας συμμετέχοντας με Ford Fiesta WRC και την υποστήριξη της εργοστασιακής ομάδας της Ford, εγκατέλειψε από κομμένο ψαλίδι την πρώτη μέρα του αγώνα. Επανήλθε με το σύστημα superally στις ειδικές της Πελοποννήσου τη 2η και 3η μέρα και έχοντας πολύ καλή γνώση του δρόμου και καθόλου άγχος αφού πλέον δεν κυνηγούσε το αποτέλεσμα, έκανε ικανοποιητικούς χρόνους ενώ κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα στα Ελληνικά πληρώματα και τη 19η στην τελική κατάταξη. Ο Δημήτρης Ψύλλος τερμάτισε 22ος, ο Κωνσταντακάτος 24ος, ο Καλτσούνης 27ος, ο Ζούνης 28ος, ο Terassino 29ος, ο Μοσχόπουλος με το μικρότερο αυτοκίνητο του αγώνα 31ος και ο Ν.Χαλιβελάκης 34ος ανάμεσα στα 35 πληρώματα που έφτασαν στον τερματισμό του αγώνα. Επόμενος αγώνας του WRC, το εντυπωσιακό Ράλλυ Φινλανδίας από τις 28 έως τις 30 Ιουλίου
Αποτελέσματα
Δείτε πως διαμορφώθηκαν οι βαθμολογίες μετά το Rally Acropolis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου