Κυριακή, 27 Μαΐου 2012

Oλοκληρώθηκε το Ράλι Ακρόπολις,νικητής ο Γάλλος Σεμπαστιάν Λεμπ της Citroen


Με ιδανικό τρόπο ολοκλήρωσε το Ράλι Ακρόπολις ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος κατέκτησε την πρώτη θέση και στην Power Stage του Λουτρακίου, με τον Γιάρι Λάτβαλα να κάνει το δεύτερο καλύτερο χρόνο και τον Μίκο Χίρβονεν τον τρίτο.
Ο Γάλλος οδηγός της Citroen κατέκτησε το Ράλι Ακρόπολις, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Μίκο Χίρβονεν, κάνοντας το 1-2 για τη γαλλική ομάδα, ενώ τρίτος κατετάγη ο Γιάρι Λάτβαλα με Ford.
Αυτή ήταν η τρίτη νίκη για τον Λεμπ στο Ράλι Ακρόπολις και τέταρτη τη φετινή σεζόν, σε έξι αγώνες.

Σάββατο, 26 Μαΐου 2012

Σε εξέλιξη το ράλι Ακρόπολις 2012


Η δεύτερη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις ήταν ανάλογη με την παράδοση του εθνικού μας αγώνα, που τον θέλει έναν από τους πιο σκληρούς γύρους του WRC. Τα μηχανικά προβλήματα ήταν ουκ ολίγα και προκλήθηκαν από τις σκληρές επιφάνειες των ειδικών, οι οποίες και διαφοροποιούν το Ακρόπολις από κάθε άλλον αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Από νωρίς το πρωί οι τέσσερις οδηγοί των εργοστασιακών ομάδων της Citroen και της Ford ξέφυγαν από το συναγωνισμό. Στο τέλος της ημέρας, όμως, ο οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Σεμπαστιάν Λεμπ, ήταν εκείνος που έφτασε στο Λουτράκι, όντας στην κορυφή της κατάταξης, εκμεταλλευόμενος την τεράστια εμπειρία του. Ο Γάλλος οδηγός δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα με το DS3 WRC, την ώρα που απέφυγε τα όποια λάθη θα του στοίχιζαν χρόνο.

Κυριακή, 20 Μαΐου 2012

Η ΜΑΥΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

ΠΟΙΟΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ;

Ένα άρθρο με προσωπική εργασία από τον κ ΛΕΟΝΑΡΔΟ ΜΠΗΤΡΟ
Το κεφάλαιο «Ελληνικό αυτοκίνητο» στην καλύτερη των περιπτώσεων είναι μια μακρινή ανάμνηση. Πόσοι όμως γνωρίζουμε ότι στην Ελλάδα κατασκευάζαμε (είτε εξολοκλήρου, είτε μερικός) αυτοκίνητα;;; Για πολλούς δυστυχώς δεν αποτελεί καν τμήμα της βιομηχανικής ιστορίας της χώρας μας. Κι όμως, οι προσπάθειες για την κατασκευή και παραγωγή ενός απλού, φθηνού και πρακτικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα ήταν πολλές και αξιόλογες.
-Ορισμένες έφθασαν έως το τέλος, γεμίζοντας τους δρόμους με αυτοκίνητα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα από Eλληνικά χέρια, άλλες πάλι έμειναν στα… χαρτιά. Το μεγαλύτερο εμπόδιο στην προσπάθεια κατασκευής ενός αμιγώς ελληνικού επιβατικού αυτοκινήτου ήταν η εξασφάλιση έγκρισης τύπου.
-Το κόστος παραγωγής, το μικρό μέγεθος της ελληνικής αγοράς, η αδυναμία ανταγωνισμού των ξένων αυτοκινητοβιομηχανιών αλλά και η απουσία ουσιαστικής στήριξης από την εκάστοτε κυβέρνηση προστέθηκαν στις αιτίες αποτυχίας κάθε σχετικού εγχειρήματος. Αντίθετα, οι διαδικασίες ήταν πιο απλές στην κατηγορία των φορτηγών και των λεωφορείων, επιτρέποντας την ελληνική παραγωγή ανάλογων οχημάτων.
- Ας κάνουμε λοιπόν μια αναδρομή, στην ιστορία του Ελληνικού αυτοκινήτου, αλλά και στο παρόν.
«ΘΕΟΛΟΓΟΥ» 1920

Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

Πρωτομαγιά!Ημέρα αγώνων και μνήμης - Σικάγο 1886,Καισαριανή 1944,Αλέκος Παναγούλης 1976

Η Πρωτομαγιά δεν είναι πια αργία,είναι... ΑΝΕΡΓΙΑ!

Η Πρωτομαγιά πάνω από όλα είναι γιορτή της Εργατικής τάξης.Είναι ημέρα μνήμης για τους χιλιάδες νεκρούς των εργατικών αγώνων και διεκδικήσεων του οκταώρου και καλύτερων συνθηκών εργασίας παγκοσμίως.Πόσο ειρωνικό αλήθεια ακούγεται υπό τις σημερινές συνθήκες στη χώρα μας!

Για μας τους Ελληνες είναι επί πλέον και ημέρα μνήμης των 200 εκτελεσθέντων στη διάρκεια της κατοχής στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής,καθώς επίσης και για τον ήρωα της αντίστασης ενάντια στη χούντα ΑΛΕΚΟ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ,που δολοφονήθηκε την Πρωτομαγιά του 1976.
Στη συνέχεια βέβαια είναι και γιορτή της άνοιξης και των λουλουδιών,κανείς δεν το αρνείται.

Οσο κι αν ακούγεται περίεργο η παγκόσμια ημέρα της Εργατικής Πρωτομαγιάς καθιερώθηκε σε ανάμνηση της εξέγερσης των εργατών στο Σικάγο της Αμερικής την 1η Μάη του 1886.