Μέχρι το τέλος του χρόνου θα αλλάξει ριζικά το σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών,κυρίως στην πρακτική εξέταση,για να μειωθούν τα φαινόμενα διαφθοράς και να εξασφαλιστεί η ποιότητα και η αποδοτικότητα όλων των παραγόντων που συμμετέχουν στη διαδικασία των εξετάσεων.
Μηχανογραφικό Σύστημα Καταγραφής Αποτελεσμάτων των δοκιμασιών προσόντων και συμπεριφοράς των υποψηφίων οδηγών, εξεταστών και εκπαιδευτών δημιουργείται στο υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.
Αυτό προβλέπει απόφαση του υφυπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου, η οποία υπεγράφη στις 27/8, με σκοπό την εξασφάλιση της διαφάνειας κατά τη διαδικασία χορήγησης διπλωμάτων οδήγησης.
Στόχος του υπουργείου είναι να εξασφαλισθεί η ποιότητα, η αποδοτικότητα και η διαφάνεια όλων των παραγόντων που συμμετέχουν στις δοκιμασίες αυτές, κάτι που επιτυγχάνεται με το σύστημα αυτό.
Όλοι οι εξεταστές της χώρας υποχρεούνται πλέον καθημερινά να καταγράφουν στοιχεία όπως συνολικό αριθμό εξεταζόμενων υποψηφίων οδηγών, συνολικό αριθμό επιτυχόντων, ποσοστό επιτυχίας ανά κατηγορία οχήματος ανά φύλο και κατηγορία ηλικιών εξεταζόμενων υποψηφίων, συνολικό αριθμό και ποσοστό σημείων απόρριψης αποτυχόντων, συνολικό αριθμό εξεταζόμενων ανά εξεταστή και εκπαιδευτή, ποσοστό επιτυχίας και αποτυχίας ανά εκπαιδευτή και εξεταστή κλπ.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Παπαδόπουλο «το μέτρο αυτό είναι το πρώτο βήμα σε μια σειρά μεταρρυθμίσεων στο θέμα της εξέτασης υποψηφίων οδηγών».
Υπάρχουν επίσης σκέψεις στο Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας και για απόκτηση άδειας οδήγησης μηχανής από τα 16 χρόνια....,κάτι που ισχύει σε κάποιες χώρες,με τη συγκατάθεση του γονιού.
Ακόμα σκέφτονται τη μείωση και για την οδήγηση αυτοκινήτου κάτω από τα 18 χρόνια.
Δείτε ΕΔΩ στο βίντεο,από τις ειδήσεις του ΑΝΤ1, μετά το 13:18 τον ίδιο τον υφυπουργό να εξηγεί αναλυτικά τι σχεδιάζει το υπουργείο και τι σκέφτεται το Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου