Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011

''ΑΛΥΖΙΑ''!Η περιοχή της Κανδήλας από την προϊστορία έως το τέλος των αρχαίων χρόνων

Παρουσιάστηκε το βιβλίο ''ΑΛΥΖΙΑ''. Η περιοχή της Κανδήλας από την προϊστορία έως το τέλος των αρχαίων χρόνων. Τα τεχνικά και οχυρωματικά έργα.
Σε μία πολύ ωραία εκδήλωση, στην αίθουσα παρουσιάσεων του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας πραγματοποιήθηκε χτες Τετάρτη 27/4, με ιδιαίτερη επιτυχία, η παρουσίαση του βιβλίου, των Ιωάννη Μόσχου και Αναστασίου Πορτελάνου, με τίτλο: ''ΑΛΥΖΙΑ''. Η περιοχή της Κανδήλας από την προϊστορία έως το τέλος των αρχαίων χρόνων. Τα τεχνικά και οχυρωματικά έργα.
Πλήθος συμπατριωτών μας παραβρέθηκε και γέμισε την αίθουσα, όπου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση. Την εκδήλωση άνοιξε ο συντονιστής της κ. Αθανάσιος Παλιούρας, καθηγητής Βυζαντινής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ο οποίος  έκανε μία σύντομη αναφορά  στη σημασία αυτού του βιβλίου.

Κατόπιν το λόγο πήρε ο Πρόεδρος της Ένωσης Αλυζίων κ. Θεόδωρος Λιότσος, ο οποίος αναφέρθηκε στην περιοχή της Αλυζίας σήμερα και τις προοπτικές ανάπτυξης της.
Μετέπειτα το λόγο έλαβε η κ. Ολυμπία Βικάτου, Προϊσταμένη της ΛΣΤ' Εφορίας Προϊστορικών & Κλασικών Αρχαιοτήτων, η οποία επικέντρωσε την αναφορά της στο περιεχόμενο του βιβλίου και ανάλυσε τα σημεία που το κάνουν πραγματικά σημαντικό.
Κατόπιν το λόγο έλαβε η κ. Μαρία-Γάτση Σταυροπούλου Προϊσταμένη της ΙΣΤ' Εφορίας Προϊστορικών & Κλασικών Αρχαιοτήτων, που έδωσε μία πλήρη εικόνα των Αρχαιολογικών μνημείων του Νομού μας και των ανασκαφικών προσπαθειών που έχουν γίνει ή πρόκειται να γίνουν.
Ακολούθησε μία αναφορά στο βιογραφικό των συγγραφέων από τη κ. Μόνικα Διαμαντή, Μουσειολόγο-Αρχαιολόγο, Αντιπρόεδρο Αρχαιολογικής Εταιρίας Δυτ. Ελλάδας.


Το λόγο έλαβε αμέσως μετά ο εκ των συγγραφέων κ. Ιωάννης Μόσχος, Αρχαιολόγος, ο οποίος επικέντρωσε την ομιλία του στην Αρχαία Αλυζία και προχώρησε και σε μία καινούρια υπόθεση σχετικά με τη χωροταξία του λιμανιού της Αρχαίας Αλυζίας η οποία πιθανόν να βρισκόταν στο δεύτερο μεγάλο κόλπο και όχι στο πρώτο μικρό όπως νομίζουμε σήμερα. Αυτή του την υπόθεση την στήριξε στην ύπαρξη του μικρού φράγματος που ανακαλύφθηκε στην περιοχή, που το πιθανότερο να χρησίμευε για την αντιπλημμυρική προστασία του λιμανιού. Σε αυτή του την υπόθεση βέβαια τόνισε ότι απάντηση θα δώσει μία μελλοντική ανασκαφή στη περιοχή. Επίσης δέχτηκε ένα ερώτημα σχετικά με τα ευρήματα στο ναό της Αρτέμιδας, απαντώντας τόνισε ότι πρόκειται για σημαντικότατα ευρήματα που σε λίγο καιρό θα έχουμε τις πρώτες δημοσιεύσεις γι αυτά.
Τελευταίος το λόγο πήρε ο κ. Βασίλης Μουρκούσης, υπεύθυνος τύπου & εκδόσεων της Ένωσης Αλυζίων και Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ξηρομέρου, ο οποίος με μια μεστή ομιλία, εξήγησε το λόγο που ασχολήθηκε με το θέμα της ανάδειξης της Αρχαίας Αλυζίας, αναφέρθηκε σε περιστατικά που πραγματικά μας ντροπιάζουν, όπως η σύληση του ναού της Αρτέμιδας από αρχαιοκάπηλους, το γκρέμισμα των τειχών της Αρχαίας Αλυζίας στη Κανδήλα, ανέφερε όλη τη διαδρομή μέχρι την έκδοση του βιβλίου και παρότρυνε τους συμπατριώτες μας να προστατέψουν και να αναδείξουν τη πολιτιστική μας κληρονομιά.

Σαν ΜΥΤΙΚΑ PRESS σας προτρέπουμε να αγοράσετε το βιβλίο είτε για σας, είτε σαν δώρο σε φίλους σας, για τρεις λόγους. 1) Για αυτό καθ' αυτό το βιβλίο το οποίο είναι μια εξαιρετική έκδοση, 2) Για να γνωρίσετε την κρυμμένη και άγνωστη πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας και 3) Για να ενισχύσετε την Ένωση Αλυζίων, έτσι ώστε να συνεχίσει το τεράστιο αυτό έργο που επιτελεί.

Σάββατο, 23 Απριλίου 2011

Χρόνια Πολλά,Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ-ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
ευχόμαστε σε όλους σας,στους μαθητές μας,στις οικογένειές τους και στους φίλους αναγνώστες μας!Η σχολή μας εύχεται επίσης να περάσετε όμορφα και να τηρείτε τον ΚΟΚ ώστε να πάμε στον προορισμό μας και να επιστρέψουμε όλοι σώοι και αβλαβείς!

Πέμπτη, 21 Απριλίου 2011

Τα μηνύματα της Μεγάλης Πέμπτης


Η εβδομάδα που ξεκίνησε από το βράδυ της Κυριακής των Βαϊων ονομάζεται Μεγάλη εβδομάδα ή Εβδομάδα των Παθών.Ολοι εμείς οι Χριστιανοi, άλλος πολύ κι άλλος λιγότερο,παρακολουθούμε στις εκκλησίες, στα μοναστήρια η κι από τηλεοράσεως ακόμα τα Θεία Πάθη μέσα σε θρησκευτική κατάνυξη συνεπαρμένοι από το Θείο δράμα.

Μια ιεροτελεστία που την παρακολουθούμε δυο χιλιάδες χρόνια τώρα κι όμως τους περισσότερους φαίνεται να μας αγγίζει ελάχιστα έως καθόλου!Πολλοί εξ ημών αντιλαμβάνονται το Πάσχα ως μια ευκαιρία για εκδρομή στο χωριό και όλα όσα γίνονται την Κυριακή του Πάσχα ανάλογα με τα κατά τόπους έθιμα.

Αν όμως στεκόμασταν για λίγο σε όσα διαδραματίζονται τη Μεγάλη Πέμπτη,που είναι η τελευταία μέρα στη ζωή του Ιησού,ίσως ο κόσμος να΄ταν διαφορετικός.Τα γεγονότα της Μ. Πέμπτης είναι τα εξής τέσσερα:Ο Ιερός Νιπτήρας,ο Μυστικός Δείπνος,η Προσευχή στο όρος των Ελαιών και τέλος η Προδοσία (με συνέπεια τη σύλληψη και τη σταύρωση).

Στον Ιερό Νιπτήρα πλένοντας ο Χριστός τα πόδια των μαθητών του θέλει να δώσει μια άλλη διάσταση στο τι σημαίνει να είναι κανείς ηγέτης.Μας λέει ξεκάθαρα ότι ο πρώτος τη τάξει διακονεί (υπηρετεί) τους άλλους με αγάπη και ταπεινότητα.Σε μια κοινωνία σαν τη δική μας,όπου ο καθένας προσπαθεί να αναρριχηθεί σε βάρος των υπολοίπων,για φανταστείτε να λειτουργούσαμε όλοι και ειδικά οι κατέχοντες ηγετικές θέσεις με γνώμονα την αγάπη και την ταπεινότητα!Σε αντίθεση με ότι συμβαίνει τώρα που όλοι σχεδόν συμπεριφέρονται σαν ηγεμόνες.

Κατόπιν μεσολαβεί ο Μυστικός Δείπνος,όπου κοινωνούν των Αχράντων Μυστηρίων,προσφέροντας στους μαθητές ο Κύριος το σώμα Του και το αίμα Του (άρτον και κρασί) λέγοντάς τους:"τούτο ποιείτε εις την εμήν ανάμνησιν".Την αιώνια ανάμνηση του ερχομού Του,της διδασκαλίας Του,των Παθών Του και της Ανάστασής Του!Με τη Θεία Κοινωνία συμμετέχουμε και μεις σήμερα στο κοινό σώμα της εκκλησίας.

Εν συνεχεία φτάνουμε στο όρος των Ελαιών,όπου ο Ιησούς Προσεύχεται και παρακαλεί τον Πατέρα Του να μη δοκιμάσει το πικρό ποτήριο συμπληρώνοντας:"άλλ' ου τι θέλω εγώ,αλλά τι συ"!
Ολες οι δοκιμασίες και οι πειρασμοί της ζωής ξεπερνιούνται με τη δύναμη της προσευχής.

Και φτάνουμε στην μεγάλη στιγμή της Προδοσίας.
Μια προδοσία που έγινε από τον Ιούδα για το ευτελές ποσόν των τριάκοντα αργυρίων.Βέβαια σημασία δεν έχει το ποσόν αλλά το μέγεθος της υποκρισίας και του ξεπεσμού των ανθρώπων οι οποίοι κυριευμένοι από τα πάθη τους,εν προκειμένω της φιλαργυρίας,μπορούν να ξεπουλήσουν τα πάντα.Πόσο επίκαιρο και συνάμα διαχρονικό είναι το γεγονός της προδοσίας!Πόσοι συνάνθρωποί μας άγονται και φέρονται από τα πάθη τους.Ξεπουλάνε πατρίδα,θρησκεία κι οικογένεια μόνο και μόνο γιατί γίνονται έρμαια των παθών τους.Ο φιλοχρήματος,ο μέθυσος,ο χαρτοπαίκτης, ο πόρνος κλπ, κυκλοφορούν ανάμεσά μας δηλώνοντας αδυναμία στο να ελέγξουν τ'αρρωστημένα πάθη τους.

Είθε τα γεγονότα της Μ.Πέμπτης να μας αγγίξουν φέτος περισσότερο από κάθε άλλη φορά.Ας προσπαθήσουμε να πλησιάσουμε τους άλλους με αληθινή αγάπη και ταπεινότητα!Θέλει προσπάθεια,θέλει κόπο,θέλει εγκράτεια,θέλει δύναμη αλλά,δεν είναι ακατόρθωτο.
ΑΣ ΒΑΔΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΑΤΑΣΕΩΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΗΜΩΝ!
http://zeidoron.blogspot.com

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

Οταν η τρέλα δεν πάει στα βουνά κάνει... loop

Κατά την διάρκεια της έκθεσης του Άμστερνταμ, η Shell διοργάνωσε ένα event με ένα Fiat 500 να κάνει loop, όπως έκανε και το Fifth Gear με ένα Toyota Aygo. Ετοίμασαν και αυτοί την πίστα, κάλεσαν κόσμο, πήραν ένα κόκκινο 500αράκι, του κόλλησαν τα απαραίτητα αυτοκόλλητα και τα πάντα ήταν έτοιμα πλέον για να κάνει loop.




Είσαι το Fifth Gear και προσπαθείς και εσύ να κάνεις κάτι αρκετά τρελό ώστε να κλέψεις λίγη από την δόξα και την τρέλα των παρουσιαστών του Top Gear. Τι κάνεις λοιπόν; Στήνεις μια κανονική loop διαδρομή, α λα Hot Wheels, βάζεις έναν τρελό οδηγό μέσα σε ένα Toyota Aygo, υπολογίζεις την ταχύτητα ώστε να κάνεις την περιστροφή και έτοιμος!

http://www.autoblog.gr/

Κυριακή, 17 Απριλίου 2011

Ο τρίτος αγώνας της Formula 1 στην Κίνα - Live

Πατήστε εδώ να δείτε Live τον τρίτο αγώνα πρωταθλήματος της Formula 1

Με το Grand Prix της Κίνας ολοκληρώνεται αυτό το Σαββατοκύριακο η πρώτη τριπλέτα αγώνων εκτός Ευρώπης για τη F1.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ μετά τις δύο νίκες του σε Αυστραλία και Μαλαισία θέλει όσο τίποτα να κάνει το τρία στα τρία στην πίστα της Σαγκάης.

Ο Αλόνσο παραδέχτηκε σε δηλώσεις του ότι η Red Bull δείχνει άπιαστη αυτή τη στιγμή, αλλά οι Χάμιλτον και Μπάτον δεν συμμερίζονται αυτή την άποψη.

Η εκπομπή του Alpha θα ξεκινήσει στις 08:30 με την μετάδοση των καλύτερων στιγμών από τις κατατακτήριες δοκιμές. Στις 09:15 θα ξεκινήσει το F1 Countdown με πλούσια θεματολογία μέχρι την εκκίνηση του αγώνα στις 10:00.

Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

67 χρόνια μετά την εκτέλεση των 120 στο Αγρίνιο

Λαός χωρίς μνήμη,είναι λαός χωρίς μέλλον!
Υπάρχουν σελίδες στη σύγχρονη ιστορία μας που και να θέλουμε δεν μπορούμε να τις ξεχάσουμε γιατί είναι βαθιά χαραγμένες στου νου και την καρδιά μας.Υπάρχουν γεγονότα που και 67 χρόνια μετά παραμένουν όχι μόνο νωπά αλλά κι επίκαιρα όσο ποτέ.

Στις 14 Απριλίου του 1944 ήταν Μεγάλη Παρασκευή και η Ελλάδα βρίσκονταν υπό κατοχή,κάτω από τη Γερμανική στρατιωτική μπότα.
Ο Ελληνικός λαός πάλευε τον εχθρό με την ελπίδα και το όραμα της απελευθέρωσης κι αυτό του έδινε φτερά σ' αντίθεση με το σήμερα που ο εχθρός είναι αόρατος και δεν φαίνεται να υπάρχει διέξοδος από την οικονομική χιτλεροποίηση.

Ημέρα μνήμης σήμερα,14 Απριλίου 2011,για το Αγρίνιο και τους απανταχού Ελληνες.Είναι η μαύρη επέτειος της εκτέλεσης των 120 πατριωτών από τους Γερμανούς κατακτητές.Η πιο μαύρη Παρασκευή στην ιστορία της πόλης του Αγρινίου και της Ελλάδας ολόκληρης.

Οπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ίδιος ο Γερμανός στρατιωτικός διοικητής η εκτέλεση ήταν αντίποινα για το σαμποτάζ που είχε προηγηθεί στις 9 Απριλίου λίγο έξω από το χωριό Σταμνά σε τρένο που μετέφερε τρόφιμα και πολεμοφόδια στις Γερμανικές δυνάμεις κατοχής στο Αγρίνιο.
Οι Γερμανοί είχαν τεράστιες απώλειες από την πετυχημένη ενέργεια των ανταρτών του ΕΛΑΣ.

Τη νύχτα εκείνη της Μεγάλης Παρασκευής στη γειτονιά της Αγίας Τριάδας δεν ακούγονταν ο πένθιμος ήχος της καμπάνας.Τα χτυπήματα των γκασμάδων π' άνοιγαν φρέσκους τάφους νυχτιάτικα κι ύστερα κοντά στο χάραμα το κροτάλισμα των όπλων τον σκέπαζαν.
Μια κρύα μέρα ξημέρωσε με 120 πατριώτες νεκρούς,θυσία στο βωμό της ελευθερίας της πατρίδας.Ο κατάμαυρος ουρανός και η βροχή που έπεφτε ασταμάτητα συνέθεταν το τραγικό σκηνικό.

Είναι και το Αγρίνιο μιά από τις μαρτυρικές πόλεις της πατρίδας μας,παρ' ότι δεν είναι ευρέως γνωστό,όπως τα Καλάβρυτα,το Δίστομο,η Καισαριανή και πολλές ακόμα πόλεις και χωριά της πατρίδας μας.

Πριν ακόμα χαράξει στις φυλακές του Αγρινίου,που ήταν τότε εκατό μέτρα αριστερά της εκκλησίας της Αγίας Τριάδας δίπλα στο 3ο Δημοτικό σχολείο,επικρατούσε αναστάτωση.Οι κρατούμενοι πατριώτες που μάχοταν τον κατακτητή υποψιάζονταν ότι κάτι κακό θα συμβεί.
Στις πέντε παρά τέταρτο ο επικεφαλής φρουρός φώναξε τρία ονόματα.
Ο Αβραάμ Αναστασιάδης,ο Χρήστος Σαλάκος κι ο Πάνος Σούλος έμελλε να είναι οι πρώτοι νεκροί της ημέρας!

Ηταν οι τρεις που οδηγήθηκαν στην κεντρική πλατεία Μπέλλου και κρεμάστηκαν στους φανοστάτες.Τους άφησαν εκεί όλη τη Μ.Παρασκευή και το μεσημέρι του Μ.Σαββάτου τους μετέφεραν στον ομαδικό τάφο πίσω από την εκκλησία της Αγίας Τριάδας.

Οι υπόλοιποι 117 ήρωες οδηγήθηκαν κατά δεκάδες απέναντι από τις φυλακές,πίσω από το ιερό της εκκλησίας κι εκτελέστηκαν δια τυφεκισμού, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο Γερμανός διοικητής, μπροστά στους φρεσκοσκαμένους λάκους.Ανάμεσα στους νεκρούς αγωνιστές ήταν κι έφηβοι, παλικαράκια, καθώς και μία γυναίκα η Κατίνα Χατζάρα.

Γρήγορα το κακό μαντάτο διαδόθηκε σ' όλη τη μικρή τότε πόλη του Αγρινίου.Η μυρωδιά του θανάτου παντού.Τ' ανοιξιάτικα λουλούδια στις αυλές και στα μπαλκόνια των σπιτιών μύριζαν μπαρούτι και φρέσκο αίμα,το αίμα των αγωνιστών για την λευτεριά της πατρίδας.
Ο πόνος,ο τρόμος,η φρίκη,ο φόβος μαζί με το θρήνο και το μίσος για τους φονιάδες των παλικαριών διάχυτα στην πόλη. Οι σταγόνες της βροχής που συνέχιζε να πέφτει,ίσως να 'ταν τα δάκρυα του Θεού,ανακατεύτηκαν με τα δάκρυα των χαροκαμένων μανάδων,των αδελφών,των συζύγων,των φίλων και των συγγενών ποτίζοντας τη γη όπου σε λίγο ξεφύτρωσε η λευτεριά.

Ολες οι οικογένειες της πόλης είχαν κι από ένα δικό τους ανάμεσα στους εκτελεσθέντες ήρωες, που όλοι μαζί αδερφομένοι πολέμαγαν τους κατακτητές.

Σημαντικό ρόλο στην εκτέλεση των 120 έπαιξαν και κάποιοι Ελληνες τσολιάδες, αξιωματούχοι,συνεργάτες των Γερμανών κατακτητών.Παντού και πάντα υπήρχαν οι Εφιάλτες!Για αυτούς μίλησε η ιστορία και η περιφρόνηση των συμπολιτών τους.

Τιμώντας και μεις σήμερα τη θυσία των 120 πατριωτών για τη λευτεριά της πατρίδας θέλουμε να απευθυνθούμε ξανά στη Δημοτική αρχή του Αγρινίου και να της ζητήσουμε να κάνει επιτέλους το χρέος της απέναντί τους.

Αυτό το χρέος επιβάλλει να φτιαχτεί ένα επιβλητικό μνημείο πάνω στην πλατεία των 120,που να προκαλεί δέος, να εμπνέει σεβασμό,να συμβολίζει το μέγεθος της θυσίας και να παραπέμπει στο μεγάλο αυτό ιστορικό γεγονός.Και βεβαίως δυό μεγάλες πλάκες με χαραγμένα όλα τα ονόματα των εκτελεσθέντων.
Επίσης ο χώρος να είναι προσβάσιμος μόνο για προσκύνημα κι όχι όπως γίνεται σήμερα να παίζουν μπάλα και να κάνουν ποδήλατο τα μικρά παιδιά και κάποια μεγαλύτερα να φτιάχνουν γκράφιτι (όπως φαίνεται καθαρά στη φωτογραφία) πάνω στο υποτυπώδες μνημείο.
Οσοι έχουν επισκεφτεί το σκοπευτήριο στην Καισαριανή καταλαβαίνουν τι εννοούμε.
http://zeidoron.blogspot.com/2011/04/67-120.html

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011

ΑΕΚ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!

Σήμερα, 13 Απριλίου, η ΑΕΚ γιορτάζει τα 87 χρόνια της και το aek365.gr θυμίζει γιατί αγαπήθηκε αυτή η ομάδα από τους εκατομμύρια, ανά τον κόσμο, φίλους της.
Μύησαν γενιές και γενιές τα τρία γράμματα της... Στο άκουσμα τους συγκινούν εκατομμύρια κόσμο, εδώ και εννέα δεκαετίες. Κόσμο που δεν έφυγε ποτέ και είναι πάντα εδώ έχοντας πανηγυρίσει, έχοντας στεναχωρηθεί, έχοντας γελάσει, έχοντας κλάψει για αυτά τα τρία μαγικά γράμματα της καρδιάς του. Αθλητική Ένωση Κωνσταντινουπόλεως... Α.Ε.Κ., μία ομάδα που κατάφερε και καταφέρνει να στέκεται όρθια και περήφανη έχοντας περάσει πολλές δυσκολίες, πολλά εμπόδια, αλλά με μοναδικό και ανίκητο «όπλο» της τον κόσμο της τα κατάφερε. Έτσι, θα τα καταφέρει και τώρα ξανά...

Σε αυτήν την πορεία των 87 ετών η ΑΕΚ κατάφερε πολλά, σε πολλά αθλήματα με αθλητές σύμβολα και αρκετούς άλλους μεγάλους πρωταγωνιστές (προπονητές, διοικήσεις και αφανείς ήρωες). Έχουν καταγραφεί όλα αυτά, έχουν μπει στο πολυσέλιδο βιβλίο της ιστορίας της, αλλά αυτά που την έκαναν την «ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ» για τον κόσμο της, ήταν και άλλα πολλά. Στιγμές περηφάνιας, στιγμές συγκίνησης για συνηθισμένα ή και σπάνια πράγματα που έκανε η ΑΕΚ όλα αυτά τα χρόνια.

Στις 13 Απριλίου του 1924 μαζεύτηκαν για την ιδρυτική συνέλευση της ΑΕΚ, οι άνθρωποι που εμπνεύστηκαν την ιδέα της. Αιμίλιος Ιωνάς, Μενέλαος Ιωνάς, Κώστας Δημόπουλος, Μενέλαος Καροτσιέρης, Τιμολέων Τάγαρης, Κώστας Σπανούδης, Μίλτος Ιερεμιάδης & Στέφανος Κεχαγιάς. Το καταστατικό κατατέθηκε στις 2 Ιουλίου 1924 και εγκρίθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών στις 18 Σεπτεμβρίου 1924, με την υπ' αριθμόν 3844 απόφασή του.

Και τυπικά η ΑΕΚ υπήρχε από τότε, αν και προϋπήρχε πολύ πιο πριν (Πέρα Κλουμπ). Από την Κωνσταντινούπολη, την «Πόλη της καρδιάς» του κάθε ΑΕΚτζη...

Σε αυτά τα 87 χρόνια πέρασαν πολλοί από αυτόν τον σύλλογο και έφυγαν, όπως ορίζει ο άγραφος νόμος. Η ΑΕΚ όμως ήταν και είναι πάντα εκεί, δεν έφυγε ποτέ. Πάντα στο τέλος μένει αυτή και ο κόσμος της εκεί. Μία ΕΝΩΣΗ μοναδική, σπάνια, τέτοια που κάνει τούτο τον σύλλογο διαφορετικό από όλους τους άλλους. Το 2011 και τα 87α γενέθλια την βρίσκουν με πολλά προβλήματα. Αρκετά και μεγάλα σε όλα τα τμήματα της. Όχι όμως ικανά να την «λυγίσουν». Κανείς και τίποτα δεν το κατάφερε αυτό, από το 1924 μέχρι και σήμερα. Ούτε και τώρα...

«ΑΕΚ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ...» θα φωνάζουν κάθε χρόνο τέτοια μέρα τα «παιδιά» σου από την εξέδρα.
Μπορείτε να δείτε πολλά βίντεο στη σελίδα http://www.aek365.gr/a-115076/aek-gera-kai-xronia-sou-polla.htm

Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

Εκπληκτικό βίντεο από τον 1ο αγώνα scramble Δ.Ελλάδος

Ο αγώνας έγινε στο Θέρμο Αιτωλ/νίας,στην περιοχή Αγιος Κων/νος,στις 6 Μαρτίου 2011.Τα στιγμιότυπα είναι από την κάμερα που ήταν τοποθετημένη στο κράνος του νικητή Δ.Λιάτσου.

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

Σκεπαστή εξέδρα στο γήπεδο της Κανδήλας

Κερκίδα γηπέδου Αγ. Γεωργίου Κανδήλας

Ένα πάρα πολύ όμορφο έργο είναι η νέα κερκίδα χωρητικότητας 300 θέσεων, που κατασκευάστηκε στο γήπεδο του Αγ. Γεωργίου στη Κανδήλα. Τέτοια έργα αναβαθμίζουν την αθλητική υποδομή της περιοχής μας και σπρώχνουν τους νέους μας στον αθλητισμό. Το επόμενο βήμα είναι να διεκδικήσουμε και για το γήπεδο του Μύτικα αλλά και της Κανδήλας, να μπει πλαστικός χλοοτάπητας, αν όχι και στα δύο τουλάχιστον στο ένα. Μία λύση που έχει βέβαια μεγάλο οικονομικό κόστος, αλλά εμείς θα πρέπει να το διεκδικήσουμε να πραγματοποιηθεί. Στον Αστακό που έχει γίνει είναι πάρα πολύ όμορφο και λειτουργικό και άλλαξε την όψη της περιοχής.
Καλορίζικη και πάντα τέτοιες ευχάριστες ειδήσεις να έχουμε και να τις αναρτούμε.

Κυριακή, 10 Απριλίου 2011

Nικητής και στη Μαλαισία o Φέτελ

Τη δεύτερη καρό σημαία στο φετινό πρωτάθλημα πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο γκραν πρι της Μαλαισίας. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Τζένσον Μπάτον, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Νικ Χάιντφελντ.

Ο καιρός έκανε το χατήρι στους πιλότους της Φόρμουλα 1, καθώς μόνο ελάχιστες ψιχάλες έκαναν την εμφάνιση τους στην πίστα της Σεπάνγκ. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε μια άνετη νίκη, κάνοντας τρία πιτ στοπ. Ωστόσο, το βάθρο της Μαλαισίας ήταν μια... επανάληψη αυτού της Αυστραλίας με μια Red Bull στην κορυφή, μια McLaren στο δεύτερο σκαλί και τη Renault στο τρίτο.

«Παγκόσμιος» για ακόμη μια φορά!

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ με κεκτημένη ταχύτητα από τον εναρκτήριο αγώνα, πήρε την καρό σημαία και στη Μαλαισία, όπως έκανε και την περσινή σεζόν. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull εκκίνησε από την πρώτη θέση, την οποία και διατήρησε σε όλη τη διάρκεια του γκραν πρι.

Η Red Bull είχε επιλέξει στρατηγική τριών πιτ στοπ για τον Παγκόσμιο πρωταθλητή, με τους μηχανικούς των «κόκκινων ταύρων» να βγάζουν... «φτερά» σε κάθε αλλαγή ελαστικών.

Δύο θέσεις για τον Μπάτον!

Με δύο κερδισμένες θέσεις ο Τζένσον Μπάτον ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, λίγα λεπτά πριν την ολοκλήρωση του γκραν πρι. Ο Βρετανός πιλότος διατήρησε την τέταρτη θέση, από την οποία και εκκίνησε και κατά τη διάρκεια του αγώνα κατάφερε να φτάσει το πόντιουμ, την ώρα που ο ομόσταβλός του είχε έναν καταστροφικό αγώνα.

Σταθερά στο βάθρο!

Με τον καλύτερο τρόπο έχει ξεκινήσει η σεζόν για τη Renault, η οποία βλέπει να εκπροσωπείται στο βάθρο για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Ο Νίκ Χαίντφελντ, κατάφερε να συμπληρώσει την πρώτη τριάδα, κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα στην πίστα της Σεπάνγκ.

Ο Γερμανός εκκίνησε άψογα, κερδίζοντας τέσσερις θέσεις, με αποτέλεσμα να πλασαριστεί πίσω από τον Φέτελ. Κατά τη διάρκεια του αγώνα είχ ε τον έλεγχο, ενώ στα τελευταία λεπτά, άντεξε στην ασφυκτική πίεση που του άσκησε ο Μαρκ Γουέμπερ, καταφέροντας να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Οι καλοί, οι κακοί και οι άτυχοι!

Στην κατηγορία των καλών μπορεί να συμμετάσχει ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος, ύστερα από αρκετό καιρό φάνηκε ανταγωνιστικός, έχοντας τη διάθεση, αλλά και την ικανότητα να προσπεράσει τους αντιπάλους του.

Μέτρια ήταν η απόδοση του Αλόνσο, ο οποίος κατάφερε να κερδίσει αρκετές θέσεις, χωρίς ωστόσο να τις διατηρήσει. Μάλιστα, στη μάχη για την τρίτη θέση είχε έπαφή με τον Χάμιλτον, με αποτέλεσμα να καταστραφεί η μπροστινή αεροτομή του. Ο Ισπανός αναγκάστηκε να μπει στα πιτ, με μπορώντας να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την έκτη θέση στους δέκα γύρους πριν την καρό σημαία.
Στην κατηγορία των άτυχων ο Χάμιλτον και ο Πετρόφ έχουν τη δική τους θέση. Ο Πετρόφ, που δεν θυμίζει σε τίποτα τον περσινό ρούκι με την απόδοσή του, έκκινησε πολύ καλά, ενώ κατά τη διάρκεια του αγώνα βρίσκονταν μέσα στους βαθμούς.

Ωστόσο, ο Ρώσος δύο γύρους πριν την ολοκλήρωση του γκραν πρι έμεινε με το τιμόνι στο χέρι, ύστερα από έναν έντονο κραδασμό της Renault, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Ο αγώνας για τον Χάμιλτον δεν ξεκίνησε καλά, χάνοντας τη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός βρίσκονταν στο βάθρο μέχρι τη μάχη του με τον Αλόνσο. Ωστόσο, ο πιλότος της McLaren έχασε τη θέση του από τον Χάιντφελντ, ενώ ύστερα από τη μεταξύ τους «μάχη» αναγκάστηκε να μπει στα πιτ για αλλαγή ελαστικών,βγαίνοντας στην έβδομη θέση.

Για δεύτερο συνεχόμενο γκραν πρι ο Γουέμπερ δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, ωστόσο στη Μαλαισία η RB7 ήταν περισσότερο ανταγωνιστική από ότι στη Μαλαισία. Το πρόβλημα στο KERS κατά την εκκίνηση, ήταν η αιτία να χάσει αρκετές θέσεις.

Στους κακούς κατατάσσονται οι μηχανικοί της Ferrari, αφού ούτε στη Μαλαισία έλειψαν τα προβλήματα κατά τη διάρκεια των πιτ στοπ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Φέτελ Red Bull 1:45.543
Μπάτον McLaren +3.2
Χάιντφελντ Renault +25.0
Γουέμπερ Red Bull +26.3
Μάσα Ferrari +36.9
Αλόνσο Ferrari +37.2
Χάμιλτον McLaren +49.9
Κομπαγιάσι Sauber +66.4
Σουμάχερ Mercedes GP +84.8
Ντι Ρέστα Force India +91.5
Σούτιλ Force India +1 γύρο
Ρόζμπεργκ Mercedes GP +1 γύρο
Μπουέμι Toro Rosso +1 γύρο
Αλγκουερσουάρι Toro Rosso +1 γύρο
Κοβαλάινεν Lotus +1 γύρο
Γκλοκ Virgin +2 γύροι
Εγκατέλειψαν:

Πετρόφ Renault 52ο γύρο
Λιούτσι Hispania Racing 46ο γύρο
Ντ' Αμπρόσιο Virgin 42ο γύρο
Τρούλι Lotus 31ο γύρο
Πέρεζ Sauber 23ο γύρο
Μπαρικέλο Williams 22ο γύρο
Καρθικέγιαν Hispania Racing 9ο γύρο
Μαλντονάντο Williams 7ο γύρο
από AssistGR

Live η Formula 1 – Petronas Malaysia Grand Prix

Πατήστε εδώ να δείτε Live το δεύτερο αγώνα πρωταθλήματος της Formula 1 – Petronas Malaysia Grand Prix!

Σάββατο, 9 Απριλίου 2011

Ενα αστείο βίντεο αλλά... με συνέπειες


Σίγουρα τα συμβάντα στο βίντεο είναι αστεία και προσφέρονται γιά γέλιο και χαλάρωση γιά όλους μας εκτός βεβαίως των παθόντων!
Ας τα απολαύσουμε κι ας έχουμε το νου μας!

Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011

Εφυγε ο Γιώργος Μοσχούς


Γιώργος Μοσχούς (1944 - 2011)Χτυπημένος από τον καρκίνο εξέπνευσε χτες το βράδυ (7/4/2011) ο Γιώργος Μοσχούς. Εγκατέλειψε τα εγκόσμια στα 67 του χρόνια, αρκετά νωρίς και δυστυχώς μετά από μεγάλη δοκιμασία.

Μπορεί να μην έζησε πολλά χρόνια, αλλά Έζησε. `Εζησε χωρίς εκπτώσεις, χωρίς συμβιβασμούς, με θάρρος, με άποψη, με νεύρο.
Μαχητής. Δεν έκαμε πίσω. Εγωιστής, φωνακλάς, γκρινιάρης. Με μπέσα που δεν συναντάς συχνά, από τους λίγους που τίμησαν τα μητρώα των Αρρένων.

Δεν έσκυβε ο Γιώργος. Ούτε στη ζωή, ούτε στους αγώνες, ούτε στις δουλειές.

Το μεγαλύτερο ταλέντο των Ελληνικών αγώνων, είχε την «ατυχία» να προέρχεται από μια χορτάτη, ισχυρή οικογένεια και η αξιοποίηση των χαρισμάτων του δεν έγινε ποτέ αυτοσκοπός. Ο ίδιος δεν έχασε. Έχασαν οι Ελληνικοί αγώνες.
Σε αυτούς ξεδίπλωσε το ταλέντο του, σε αυτούς άφησε ένα τόσο σημαντικό κομμάτι της ύπαρξης του αλλά και ένα ισχυρότατο ίχνος. Δεν μπορώ να ξέρω αν οι αγώνες διαμόρφωσαν το χαρακτήρα του. Με άνεση όμως μπορεί να υποστηριχτεί η άποψη, ότι ο Γιώργος (μαζί με λίγες ακόμα προσωπικότητες) διαμόρφωσε το χαρακτήρα των αγώνων.

Δεν είναι το πλούσιο παλμαρέ του, που τον κατέταξε ανάμεσα στους κορυφαίους.
Ίσως να μην είναι καν η πρόταση που δέχτηκε από τους ανθρώπους της Alfa Romeo όταν έκανε τους πρώτους γύρους στο Balocco με την Ρ33Τ3.
Είναι το συναίσθημα που γεννούσε ο τρόπος που οδηγούσε.
Είναι εκείνη η οδηγική αναίδεια, η πλήρως επιθετική του προσέγγιση, το απόλυτο κοντρόλ, το ανέκφραστο πρόσωπο μέσα σε ένα όχημα στις πιο ακραίες συμπεριφορές.
Είναι εκείνο το ζευγάρι χέρια που σηκώθηκε στον τερματισμό της πρώτης του πρωταθληματικής νίκης στο Τατόι, τον Αύγουστο του '70 ανάμεσα από χιλιάδες θεατές που εμφάνιση με την εμφάνιση πολλαπλασιαζόντουσαν.

Ο Γιώργος δεν έκανε δημόσιες σχέσεις. Μέχρι παρεξηγήσεως. Είναι λίγο περίεργο πως αυτός ο πληθωρικός, εξωστρεφής, γεμάτος αυτοπεποίθηση και μπρίο άνθρωπος είχε τέτοιου είδους συστολή.
Είχε φίλους ο Γιώργος, ανθρώπους που δεν τον χειροκροτούσαν μόνο, μα τον πίστευαν, τον πόναγαν κιόλας. Του στάθηκαν στα στερνά του. Ο Δημήτρης, ο Αλέξης, ο «Γκραμάχο», ο Τάσος, ο Γιώργος, ο Στράτης και τόσοι άλλοι που του κράτησαν συντροφιά στις άχαρες ώρες.

Ας βγω ψεύτης, μα ο Γιώργος έφυγε με πολύ παράπονο. Ας βγω ψεύτης αλλά ο Γιώργος έφυγε από Το παράπονο. Δεν μπόρεσε να χωνέψει κάποιες συμπεριφορές. Στον κώδικα της ζωής του ήταν ανεξήγητες. Δεν ήταν ο μόνος...

Μια βαθιά υπόκλιση στην άνθρωπο της ζωής του, τη σύντροφο στα καλά και στα δύσκολα, στα λαμπερά της νιότης αλλά και στα ασήκωτα τα τελευταία. Τη σύζυγό του Δέσποινα, που του στάθηκε μέχρι τα στερνά του σε αυτή την ανελέητη δοκιμασία με απίστευτο θάρρος, με απερίγραπτη παλικαριά, με τρομερή περηφάνια και με το χαμόγελο στα χείλη.

Δέσποινα, Μανώλη, Παύλο να είστε καλά να τον θυμόσαστε.
Νικόλας Σ. Ζαλμάς



Μικροί κηπουροί στη Βίλα Ζωγράφου

...κουβαδάκια,φτυάρια,τσάπες και πολύ διάθεση για δουλειά και μάθηση την Κυριακή το μεσημέρι στη Βίλα Ζωγράφου!

Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011

Δημόσια διαβούλευση για την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου χορήγησης διπλωμάτων!δωρεάν η εξεταστέα ύλη



Δημόσια διαβούλευση για την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειών σε υποψήφιους οδηγούς 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 4 Απριλίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αναρτήθηκε σήμερα για δημόσια διαβούλευση στον ιστότοπο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων http://www.yme.gr/ η πρόταση της Υπηρεσίας για την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειών σε υποψήφιους οδηγούς. Στόχος είναι η διαφάνεια και η αξιοπιστία του συστήματος, σε βάρος των οποίων παρουσιάζονται κρούσματα χρηματισμού. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν τις παρατηρήσεις τους έως τις 11 Απριλίου 2011.

Παράλληλα, από σήμερα αναρτάται επίσης στον ιστότοπο του Υπουργείου, η ύλη των βιβλίων για τους υποψήφιους οδηγούς, οι οποίοι δεν χρειάζεται πλέον να τα αγοράζουν.Συγκεκριμένα, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να αναζητήσει τα εγχειρίδια:
1.    Θεωρητική εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών αυτοκινήτων
2.    Θεωρητική εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών μοτοσυκλετών
3.    Θεωρητική εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών λεωφορείων
4.    Θεωρητική εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών φορτηγών και
5.    Επαγγελματική οδήγηση λεωφορείου-Πιστοποιητικό επαγγελματικής ικανότητας.



Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν τις παρατηρήσεις τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση dok@yme.gov.gr μέχρι και 11/4/2011.


Συνημμένα Αρχεία
Πρόταση αναμόρφωσης θεσμικού πλαισίου

Δευτέρα, 4 Απριλίου 2011

Στις 17 Απριλίου το παγκόσμιο motocross στη Μεγαλόπολη

Ο πρώτος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Motocross MX3 έρχεται ξανά στην ιστορική πίστα της Μεγαλόπολης. Παρακολουθήστε ένα video με τα highlights του περσινού αγώνα κι ετοιμαστείτε στις 17 Απριλίου να θαυμάσετε από κοντά τους υπεροδηγούς της κατηγορίας ΜΧ3, που θα ξεδιπλώσουν τις αξιοθαύμαστες ικανότητές τους για ακόμη μία φορά στα ελληνικά χώματα.
πηγή

Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011

Απολογισμός Δράσης της 4ης ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» και ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (Σ.Ε.Σ.) διοργάνωσαν για 4ησυνεχόμενη χρονιά την Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας.
Η Εβδομάδα που άρχισε στις 17 Μαρτίου ήταν γεμάτη δράσεις για την Οδική Ασφάλεια, που πραγματοποιήθηκαν πανελλαδικά, δράσεις που αφορούσαν σε μικρούς και μεγάλους.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της εν λόγω εβδομάδας εορτάσθηκε και η «Ευρωπαϊκή ημέρα της Ευγένειας στο Δρόμο» στις 24 Μαρτίου 2011 παράλληλα με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Για την ημέρα αυτή διανεμήθηκε έντυπο ενημερωτικό υλικό πανελλαδικά προκειμένου οι Έλληνες οδηγοί, οι οποίοι σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα είναι οι πιο επιθετικοί στην Ευρώπη, να γίνουν αποδέκτες της σημασίας του μηνύματος της Ευγένειας στο Δρόμο, η οποία αποτελεί βασικό στοιχείο για την Ασφάλεια και τον Πολιτισμό στους δρόμους μας.

Συγκεκριμένα οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στην εν λόγω Εβδομάδα ήταν:

Πέμπτη 17 Μαρτίου:
Αθήνα: Συνέδριο/σεμινάριο PRAISE για τις εταιρείες και το προσωπικό τους με θέμα «Οδική Ασφάλεια και Εργασία» σε συνεργασία με το European Transport Safety Council (ETSC), παρουσιάζοντας αρχικά τις δράσεις της «Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας» στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ. Την έναρξη του Συνεδρίου έκανε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κα Λούκα Κατσέλη, (Ακαδημίας 20, Αθήνα, ώρα 12.00-18.00).
Σχετικό Δελτίο Τύπου για περαιτέρω ενημέρωση δείτε στο σύνδεσμο http://www.ioas.gr/index.php?ID=latest_news&Rec_ID=2790

Παρασκευή 18 Μαρτίου:
Χαλκίδα:Πραγματοποίηση της ενέργειας «Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα» και ενημέρωση των πολιτών με έντυπο υλικό σε κέντρα διασκέδασης νέων στην παραλία της Χαλκίδας.

Σάββατο 19 Μαρτίου:
Φλώρινα: Εκδήλωση Απονομής Βραβείων στο πλαίσιο του 1ου Διαγωνισμού Ζωγραφικής – Γραπτού Κειμένου με θέμα την Οδική Ασφάλεια για μαθητές Ε’ και ΣΤ’ Τάξης Δημοτικών Σχολείων του Δήμου Φλώρινας και τίτλο «Zούμε στην Πόλη μας σημαίνει Κυκλοφορούμε με Ασφάλεια».
Ο Διαγωνισμός διεξήχθη στο πλαίσιο της Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας από κοινού με την Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Φλώρινας και την Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση (Ε.ΚΑΤ.Ο.) Φλώρινας - Hotel «Φαίδων Palace», στη Φλώρινα, ώρα: 18.00.

Κυριακή 20 Μαρτίου:
Αθήνα: Σεμινάριο για τους Εθελοντές του Ι.Ο.ΑΣ. που εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του Έτους Εθελοντισμού 2011, εκπαίδευση εθελοντών στην οδική ασφάλεια (train the trainers), Τεχνόπολη, αίθουσα: «Κωνσταντίνος Καβάφης» (ώρα: 10.00-12.00).
Αθήνα: Εκδηλώσεις και παρουσία στην Τεχνόπολη στο πλαίσιο του "Ευρωπαϊκού Έτους Εθελοντισμού 2011" με περίπτερο (ώρα: 11.00-21.00) στο πλαίσιο ανάπτυξης δράσεων της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς.
Αθήνα: Διανομή εντύπου «Ευγένειας στο Δρόμο»από εθελοντές και φορείς συνεργάτες του Ινστιτούτου και από τους αθλητές μπάσκετ του Πανιωνίου Γ.Σ.Σ. στη Ν. Σμύρνη.
Δευτέρα 21 Μαρτίου - Τετάρτη 23 Μαρτίου:
Αθήνα: Τριήμερη Έκθεση για την Οδική Ασφάλεια στην αίθουσα του ΜΕΤΡΟ/ΣΥΝΤΑΓΜΑ με την ευγενική υποστήριξη της Αττικό Μετρό κατά το χρονικό διάστημα από 21-23/3 και ώρες λειτουργίας 10.00-20.00, με διαδραστικά παιχνίδια και χρήσιμες συμβουλές για όλες τις ηλικίες. Η έκθεση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τα Μέλη της Συμμαχίας του Ι.Ο.ΑΣ., το Ελληνικό Ινστιτούτο Μεταφορών (Ι.ΜΕΤ.) με διάθεση προσομοιωτή, την εταιρεία ελαστικών ΕΛΑΣΤΡΑΚ με συμβουλές για την κατάσταση του οχήματος και την εταιρεία EΠΚΟ International A.E. με χρήσιμες συμβουλές για τα παιδικά καθίσματα καθώς και με τη συμμετοχή των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων Ν. Ηλείας. Η έκθεση αυτή προσέλκυσε το ενδιαφέρον πλήθους περαστικών, όπως και πολιτών που ήθελαν να δουν από κοντά τις δράσεις και να ενημερωθούν γύρω απ’ αυτές.

Τρίτη 22 Μαρτίου:
Πάτρα: Υποστήριξη Δράσεων κατά την Περιφερειακή Ημέρα Οδικής Ασφάλειαςστη Δυτική Ελλάδα στον εκθεσιακό χώρο της Γέφυρας Ρίου Αντιρρίου σε συνεργασία με την εταιρεία ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε., με το Πανεπιστήμιο Πατρών και το Δήμο Πατρέων με την ανακοίνωση λειτουργίας δράσεων στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής “Πάνος Μυλωνάς”.
Αθήνα: Βραβείο Τροχονόμου σε συνεργασία με το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομία & παρουσίαση αποτελεσμάτων της συνεργασίας της Ελληνικής Αστυνομίας με το Ι.Ο.ΑΣ. (Βραβείο Τροχονόμου, Νύχτα χωρίς Ατυχήματα, πιλοτικό πρόγραμμα διαχείρισης ταχύτητας & ανάλυσης ατυχημάτων σε συνεργασία με την Τροχαία Αγ. Παρασκευής). Επιπλέον, έγινε παρουσίαση της «Συνεργασίας της Τροχαίας και της Εταιρείας Λειτουργίας Αυτοκινητοδρόμου στον τομέα της Διαχείρισης Κυκλοφορίας και της Οδικής Ασφάλειας - Η περίπτωση της Ολυμπίας Οδού» από το Δ/νοντα Σύμβουλο της «Ολυμπία Οδός Λειτουργία Α.Ε.» (αίθουσα: Αμφιθέατρο Υπουργείου Υποφορών, Μεταφορών και Υποδομών και ώρα: 19.00). Περισσότερες πληροφορίες για τη διοργάνωση και ανακοινώσεις δείτε στο σύνδεσμο http://www.ioas.gr/index.php?ID=latest_news&Rec_ID=2792.

Τετάρτη 23 Μαρτίου:
Φλώρινα: Διανομή εντύπου Ευγένειας στο Δρόμο σε οδηγούς και πεζούς στην είσοδο της πόλης, από τους μαθητές της Στ’ Τάξης του 3ουΔημοτικού Σχολείου Φλώρινας σε συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Φλώρινας και την Ε.ΚΑΤ.Ο. (Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση) Φλώρινας.

Πέμπτη 24 Μαρτίου:
Πανελλαδικά:Ημέρα Ευγένειας στο Δρόμο (στην Ελλάδα και Πανευρωπαϊκά) - Διανομή του εντύπου «Ευγένεια στο Δρόμο» και ενημέρωση πολιτών, οδηγών και φορέων από συνεργαζόμενους φορείς όπως αναφέρονται παρακάτω.

Πανελλαδικά: Διανομή εντύπου «Ευγένεια στο Δρόμο» από τους Αυτοκινητόδρομους της χώρας (Αττική Οδός, Νέα Οδός, Κεντρική Οδός, Ολυμπία Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ΜΟΡΕΑΣ) καθώς και από το παράρτημα του Ι.Ο.ΑΣ. στη Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου.

Αττική: Διανομή εντύπου «Ευγένεια στο Δρόμο» σε κεντρικά σημεία στα βόρεια προάστια (δαχτυλίδι ΟΤΕ) και στον Πειραιά με την υποστήριξη της εταιρείας Ελληνικά Καύσιμα Α.Ε.Ε.

Μεταξύ των δράσεων που πραγματοποιήθηκαν με αφορμή την Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας, ενδεικτικά αναφέρονται:

Σέρρες: Διοργάνωση κοινής μαθητικής πορείας (σιωπηλή διαμαρτυρία) με συμμετοχή 26 τμημάτων σχολείων της πόλης από μαθητές της Α/θμιας Εκπαίδευσης Σερρών. Επιπλέον, έγινε επίδοση ψηφισμάτων για την Οδική Ασφάλεια στο Δήμαρχο Σερρών, στον Αντιπεριφερειάρχη και στο Διοικητή Τ.Τ. Σερρών ενώ οι μικροί μαθητές βάφουν στη διάρκεια της πορείας τους με έντονα χρώματα κεντρικές διαβάσεις της πόλης, διανείμουν φυλλάδια της Ευγένειας ή/και δίνουν εικονικές κλήσεις σε παραβάσεις που διαπιστώνουν κατά τη διαδρομή.

Κρήτη/Ηράκλειο: Διανομή του εντύπου «Ευγένεια στο Δρόμο» από τα μέλη του Σοροπτιμιστικού Ομίλου Ηρακλείου και υλοποίηση προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής για τους μικρούς μαθητές του 24ου και του 35ουΔημοτικού Σχολείου Ηρακλείου. Περισσότερες πληροφορίες δείτε στα σχετικά αρχεία

Κως: Διανομή ενημερωτικού έντυπου υλικού για την Ευγένεια στο Δρόμο σε επιλεγμένα σημεία της πόλης της Κω, με τη συνεργασία της Τροχαίας και της Δημοτικής Αστυνομίας Κω και με τη βοήθεια της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης.

Χίος: Διανομή του εντύπου της Ευγένειας στους οδηγούς σε διάφορα σημεία της πόλης από τους μαθητές Β/θμιας Εκπαίδευσης με υποστήριξη της Τροχαίας, της Τ. Επιτροπής Ψυχικής Υγείας και του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Με τη λήξη της εν λόγω Εβδομάδας πραγματοποιήθηκε Ημερίδα στα Χανιά Κρήτης που διοργάνωσε το Make Roads Safe Hellas, με συμμετοχή του FIA Foundation, του Ι.Ο.ΑΣ. και ομιλητών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Οι Συνεργαζόμενοι φορείς, που υποστηρίζουνγια μία ακόμα χρονιά τα μηνύματα μας γύρω από την οδική ασφάλεια, κάνοντάς τα γνωστά με τη διανομή του εντύπου για την Ευγένεια, σε περισσότερους από 500.000 συνανθρώπους μας, συμπεριλαμβάνουν, πέραν του Δικτύου των Εθελοντών του Ι.Ο.ΑΣ.:
Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, Τμήματα Τροχαίας, Δήμους και Δημοτική Αστυνομία, Κέντρα Εκπαίδευσης Στρατευμένων και Σχολές των Ενόπλων Δυνάμεων, Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια και Σχολεία, Αθλητικά Σωματεία, Λέσχες Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας, Συλλόγους Πρόληψης Ατυχημάτων, Συλλόγους Γονέων, Πολιτιστικούς φορείς και πλήθος άλλων φορέων, μεταξύ των οποίων και οι παρακάτω φορείς:
Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πολυτεχνείο Κρήτης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού), Εκπαιδευτήρια Ελληνογερμανική Αγωγή, Δ/νση Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας, Δ/νση Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Σερρών, Διεύθυνση Β/βάθμιας Εκπ/σης Ν. Αχαΐας, Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Χίου, 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου, 5ο Γυμνάσιο Ν. Σμύρνης, Δημοτικό σχολείο Καστέλλας Ν. Ευβοίας, Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (Τρίκαλα), Δήμος Πατρέων, Δήμος Κορωπίου, Δήμος Χίου, Δημοτική Αστυνομία Κω, Δημοτική Αστυνομία Καλυβίων, Τμήματα Τροχαίων Αγίας Παρασκευής, Χίου, Χανίων, Κέρκυρας, Πάτρας, Χαλκίδας, Κηφισιάς, Κω, Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας, Επιμελητηριακός Σύνδεσμος Μεταφορών, Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α. Ρόδου, Τομέας Ψυχικής Υγείας/Γενικό Νοσοκομείο Χίου, Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση (Ε.ΚΑΤ.Ο.) Φλώρινας, ΕΠΑΛ Κορυδαλλού, ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ, ΙΕΚ ΞΥΝΗ, Ακαδημία Μπάσκετ Πανιωνίου Γ.Σ.Σ., Σύλλογος Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Ν. Χανίων (ΠΡΟ.Τ.Α.), Εθελοντικός Σύλλογος Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων – Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.Τ.Α. – Ηράκλειο Κρήτης, Εθελοντική Ομάδα Επικοινωνιών & Διάσωσης (Μοσχάτο), Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Γιώργος Μ. Μαυρίκιος» (Κύπρος), Σύνδεσμος των εν Ελλάδι τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων, Ρομπόπουλος Αυτοκίνηση Α.Ε., Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, Συνεταιριστικό Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Βόλου, Ηνίοχος Ι. ΚΤΕΟ, Μοτοσυκλετιστική Ένωση Καταναλωτών (ΜΟΤΕΚ), Πανελλήνια Λέσχη Μοτοσυκλετιστών SUZUKI GSR, Σχολή Οδηγών «ΧΡΥΣΟΣ» στη Θεσσαλονίκη, Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κεφαλονιάς, Σοροπτιμιστικός Όμιλος Κερκύρας και Ηρακλείου Κρήτης, Ένωση Πολυτέκνων Γυναικών Ελλάδας «Η Ροδιά» και σε διάφορες ιδιωτικές εταιρείες/μέλη του Ι.Ο.ΑΣ..

Οι παραπάνω δράσεις που έγιναν στο πλαίσιο της Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας, κέρδισαν το ενδιαφέρον ανθρώπων όλων των ηλικιών, συνεχίζοντας έτσι με περισσότερο ζήλο τις προσπάθειες ενημέρωσης των πολιτών, ώστε να καταστήσουμε τους δρόμους μας πιο ασφαλείς.
Η Εβδομάδα διοργανώνεται κάθε χρόνο με πρωτοβουλία του Ι.Ο.ΑΣ. και του Σ.Ε.Σ. τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, της «Συμμαχίας για την Ασφάλεια και τον Πολιτισμό στο Δρόμο» και οι δράσεις για το έτος 2011 πραγματοποιήθηκαν με την υποστήριξη της εταιρείας Ελληνικά Καύσιμα Α.Ε.Ε., γνωστή από τα πρατήρια BP.

Το Ι.Ο.ΑΣ. και ο Σ.Ε.Σ. ευχαριστούν τους Συνεργαζόμενους φορείς που συμβάλλουν στο στόχο της καθιέρωσης της Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας ως θεσμού, ενημερώνοντας τους πολίτες με στόχο την πρόληψη και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, που έχει εξελιχθεί σε μάστιγα για την κοινωνία μας.

Σχετικά Αρχεία:

από http://www.ioas.gr/index.php?ID=latest_news&Rec_ID=2819