Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011

Στροφή στην υγραεριοκίνηση!Δείτε πως γίνεται και πόσο κοστίζει

Το ρεπορτάζ του Newsit αποκαλύπτει πόσο κοστίζει η μετατροπή, πόσος χρόνος χρειάζεται για να γίνει και πόσο κοστίζει το υγραέριο το λίτρο.

Με την τιμή της αμόλυβδης να πλησιάζει τα 2 ευρώ το λίτρο οι οδηγοί ψάχνουν άλλους “εναλλακτικούς” τρόπους για να κινηθούν.
Ένας απ’ αυτούς είναι η υγραεριοκίνηση καθώς το υγραέριο, δείχνει να είναι η απάντηση, στην ακριβή βενζίνη.

Είναι φθηνότερο από την αμόλυβδη καθώς κοστίζει απο 0,76 έως 0,80 ευρώ το λίτρο.
Το Newsit έκανε ρεπορτάζ σε ένα ειδικό συνεργείο τοποθέτησης υγραεριοκίνησης στο Περιστέρι και ο μηχανικός κύριος Κώστας Κάττος μας είπε πως τον τελευταίο καιρό όσοι έχουν τζιπ και ακριβά αυτοκίνητα κάνουν ουρά για να βάλουν υγραέριο στο αυτοκίνητό τους.
Το κόστος για τη μετατροπή είναι 1500 ευρώ στα μικρά αυτοκίνητα και φτάνει τις 2500 ευρώ για τα μεγάλα αυτοκίνητα ενώ η διαδικασία της μετατροπής δε διαρκεί περισσότερο από μια μέρα. Παράλληλα, η συντήρηση του αυτοκινήτου είναι φθηνότερη.
Η υγραεριοκίνηση είναι πολύ πιο φιλική προς το περιβάλλον. Αυτοκίνητο που καίει υγραέριο, εκπέμπει λιγότερο, τουλάχιστον κατά μια μονάδα, διοξείδιο του άνθρακα, απ’ ότι θα εξέπεμπε με βενζίνη.

Σύμφωνα με τους μηχανικούς που κάνουν τη μετατροπή, η υγραεριοκίνηση είναι απολύτως ασφαλής και μάλιστα όπως χαρακτηριστικά λένε είναι ασφαλέστερη ακόμη κι από ένα ντεπόζιτο βενζίνης.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
Το μπέκ για βενζίνη και υγραεριο μαζί
Το μπέκ για βενζίνη και υγραεριο μαζί
Η μπουκάλα του υγραερίου μπαίνει στο πορτ μπαγκαζ
Η μπουκάλα του υγραερίου μπαίνει στο πορτ μπαγκαζ
Ο εγκέφαλος
Ο εγκέφαλος
Το κουμπί ενεργοποίησης
Το κουμπί ενεργοποίησης
Το ντεπόζιτο
Το ντεπόζιτο

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=70741&catid=13

Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011

F1 – GP Αυστραλίας 2011: Νικητής ο Sebastian Vettel

Ο Sebastian Vettel ξεκίνησε με επιβλητικό τρόπο το νέο πρωτάθλημα της Formula 1, κερδίζοντας χωρίς να απειληθεί ποτέ από την εκκίνηση μέχρι την καρό σημαία το πρώτο Grand Prix του 2011 στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.
Τον ακολούθησε, επίσης χωρίς να απειληθεί ποτέ (πέραν ενός προβλήματος στο δάπεδο), ο Lewis Hamilton (McLaren), ενώ ο Vitaly Petrov (Renault) κατέκτησε το πρώτο βάθρο της καριέρας του στη Formula 1. Οι Fernando Alonso (Ferrari) και Mark Webber (RBR) έκλεισαν την πεντάδα – κάνοντας, όμως, συνολικά τρία pit-stops, σε αντίθεση με τις δύο στάσεις στα pits των τριών πρώτων.
Συνεπώς, ο πρώτος αγώνας της νέας χρονιάς δεν ήταν όσο απρόβλεπτος όσο αναμενόταν, ούτε στο θέμα της υπερβολικής φθοράς των νέων ελαστικών της Pirelli, ούτε σε ό,τι σχετίζεται με τη χρήση της κινούμενης πίσω αεροτομής – η οποία βοήθησε ελάχιστα τις προσπεράσεις στο τέλος της κεντρικής ευθείας.
Ο Jenson Button έφτασε μέχρι την 6η θέση, έχοντας νωρίτερα δεχθεί ποινή διέλευσης από τα pits διότι πέρασε από δρόμο εκτός πίστας τον Felipe Massa. Πίσω από τον Άγγλο τερμάτισε ο Sergio Perez και ίσως το μόνο πιο εντυπωσιακό από το ντεμπούτο του νεαρού Μεξικανού ήταν ότι τερμάτισε μόλις με ένα pit-stop!

O Sebastian Vettel διατήρησε την πρώτη θέση στην εκκίνηση και μέσα σε ένα γύρο είχε φτάσει τη διαφορά του από τον L. Hamilton και τον Mark Webber στα 2,4 δευτερόλεπτα! Ο V. Petrov ανέβηκε από την 6η στην 4η θέση, ενώ αντίθετα η άσχημη εκκίνηση του F. Alonso τον έριξε από την 4η στην 9η θέση.
Οι Felipe Massa και Jenson Button μάχονταν για την 5η θέση όταν ο J. Button δέχθηκε την ποινή διέλευσης από τα pits. Η ανέλιξη του F. Alonso στην κατάταξη και η άνετη προσπέρασή του στον F. Massa, μαζί με την ποινή στον J. Button, ανέβασαν τον Ισπανό της Ferrari στην 5η θέση.
Στον 12ο-17ο γύρο, όταν έκαναν το πρώτο τους pit-stop όλοι οι πρωτοπόροι, δεν υπήρξε σημαντική αλλαγή στην κατάταξη. Όμως στο δεύτερο pit-stop, στους γύρους 28-36, ο F. Alonso πέρασε μέσω των pits τον Vitaly Petrov και βρέθηκε στην 4η θέση, πίσω από τον Mark Webber.
Ταυτόχρονα, στην κορυφή, μια σύντομη έξοδος του Lewis Hamilton εκτός πίστας τραυμάτισε το δάπεδο της McLaren, με αποτέλεσμα ο Άγγλος να χάσει αρκετή από την αρνητική άντωση του μονοθεσίου και ουσιαστικά κάθε ελπίδα να πλησιάσει τον S. Vettel.
Η απόφαση των Mark Webber και Fernando Alonso να κάνουν και τρίτο pit-stop τους έριξε πίσω από τον Vitaly Petrov και τους κόστισε μια θέση στο βάθρο – σε μια ιδιαίτερα ταιριαστή σύμπτωση με όσα έγιναν στο GP Abu Dhabi το 2009. Στο τρίτο pit-stop των δύο, ο F. Alonso κατάφερε μέσω των pits να περάσει τον Αυστραλό.
Πιο πίσω, η Sauber ξεκίνησε ονειρικά το πρωτάθλημα του 2011, σε αντίθεση με τη Mercedes. Η ομάδα του Brackley είδε και τα δύο μονοθέσιά της να εγκαταλείπουν, εξαιτίας ζημιών που προκλήθηκαν στη διάρκεια συγκρούσεων με άλλους αγωνιζόμενους, χωρίς να είναι υπαίτιοι οι οδηγοί της.
Στον πρώτο γύρο ο Jaime Alguersuari της Toro Rosso προσέκρουσε στη W02 του Michael Schumacher, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να γυρίσει άμεσα στα pits για να αλλάξει το κλαταρισμένο του ελαστικό – και στον 19 γύρο να εγκαταλείψει, διότι τα σπασμένα κομμάτια της ζάντας είχαν προκαλέσει ζημιά στο δάπεδο.
Ο Nico Rosberg εγκατέλειψε όταν ο Rubens Barrichello επιχείρησε να τον προσπεράσει στον 23ο γύρο με μια πολύ τολμηρή κίνηση, για την οποία αργότερα ο Βραζιλιάνος της Williams δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pits. Τα δύο μονοθέσια συγκρούστηκαν, με αποτέλεσμα να σπάσει ένα ψυγείο της Mercedes W02 και να οδηγηθεί στα pits.
Όσο για τον Nick Heidfeld, τερμάτισε 14ος στο ντεμπούτο του με τη Renault – καθώς το έτερο μονοθέσιο της ομάδας ανέβηκε στο βάθρο. Η ταχύτητα του Γερμανού είναι αναμφίβολη, αλλά η προσαρμογή του αποδεικνύεται δυσκολότερη του αναμενόμενου. Με ένα μονοθέσιο που αποδείχθηκε ιδιαίτερα ταχύ, δεν μπορεί κανείς παρά να αναρρωτηθεί πόσο κοντά στη νίκη θα ήταν ο Robert Kubica αν δεν είχε τραυματιστεί στις αρχές Φεβρουαρίου.
http://auto.in.gr/

Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

"Εκθεση Μοτοσυκλέτας, Scooter & Αξεσουάρ 2011" από 3 έως 8 Μαΐου

Με σύνθημα «το δίκυκλο σημαίνει ποιότητα ζωής», περισσότεροι από 80 εκθέτες ετοιμάζονται να υποδεχθούν το κοινό τους στο μεγάλο φετινό ραντεβού!

Η «Έκθεση Μοτοσυκλέτας, Scooter & Αξεσουάρ 2011», το σημαντικότερο γεγονός του κλάδου, ορίσθηκε για το διάστημα 3 έως 8 Μαΐου στο Ανατολικό Αεροδρόμιο.

Σε νέο αναβαθμισμένο χώρο με νέα εντελώς σύγχρονη και πρωτοποριακή σχεδίαση, με άνετους 3m διαδρόμους χωρίς περιορισμό στην κίνηση του επισκέπτη, με χώρους parking για περισσότερες από 10000 μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, η έκθεση του 2011 θα είναι μία διοργάνωση διεθνών προδιαγραφών που θα προάγει τον κλάδο και θα σέβεται τον επισκέπτη.

Τα πολλά νέα μοντέλα μοτοσυκλετών και scooter, η επαναφορά των test rides, το πρόγραμμα εκπαίδευσης νέων οδηγών, τα live shows, οι διαγωνισμοί και οι κληρώσεις, συνδυασμένα με την παρουσία όλων των εταιρειών του κλάδου, πρόκειται να συνθέσουν ένα 6ήμερο γεγονός γεμάτο ενημέρωση, επικοινωνία, έρευνα αγοράς, συνεργασίες, δραστηριότητα και ψυχαγωγία.

Η έκθεση θα λειτουργεί καθημερινά από τις 14:00 έως τις 21:30 και το Σαββατοκύριακο από τις 10:00 έως τις 21:30.

Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011

Η κυβέρνηση αρνήθηκε τη μείωση του ΦΠΑ για την αγορά κράνους

Παρά την παραδοχή ότι τα κράνη σώζουν ζωές, η κυβέρνηση δήλωσε ότι αδυνατεί να μειώσει το ΦΠΑ που σήμερα φθάνει το 23/%, με αποτέλεσμα ένας μοτοσυκλετιστής να καλείται να πληρώσει πάνω από 300 ευρώ για να αγοράσει ένα ασφαλές επώνυμο κράνος.
Βέβαια λόγω της οικονομικής στενότητας -μιας και το κράνος για τη κυβέρνηση αποτελεί είδος πολυτελείας- η πλειοψηφία των οδηγών καταφεύγει σε φτηνές λύσεις που δεν παρέχουν τη μέγιστη ασφάλεια, η διατηρούν το κράνος του και μετά τη λήξη ημερομηνίας, που σημαίνει ότι χρησιμεύει μόνο ως διακοσμητικό στοιχείο και για να γλυτώσουν το πρόστιμο του τροχονόμου.

Όπως αναφέρει σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών Δημήτρης Κουσελάς, την περίοδο 2007-2009, η χώρα μας είχε θέσει στα αρμόδια όργανα της ΕΕ, ζήτημα να περιληφθούν τα κράνη στον πίνακα αγαθών και υπηρεσιών για τα οποία εφαρμόζεται ο μειωμένος συντελεστής ΦΠΑ, χωρίς αυτό να γίνει αποδεκτό, καθότι δεν έτυχε της απαιτούμενης υποστήριξης από τις λοιπές εθνικές αντιπροσωπείες. «Κατόπιν αυτής της εξέλιξης, σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν κρίνεται σκόπιμη η επαναφορά του ιδίου αιτήματος», σημειώνει ο υφυπουργός Οικονομικών.

Να προτείνει εκ νέου η κυβέρνηση προς τα αρμόδια όργανα της ΕΕ, τη μείωση του ΦΠΑ για τα κράνη, είχαν ζητήσει οι ανεξάρτητοι βουλευτές Χρήστος Μαρκογιαννάκης, Κώστας Κιλτίδης, Γιώργος Κοντογιάννης και Ελευθέριος Αυγενάκης, με ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή.

Οι βουλευτές επικαλούνταν επίσημα στοιχεία του Κέντρου Έρευνας και Πρόληψης Ατυχημάτων, σύμφωνα με τα οποία οι μοτοσικλέτες αποτελούν στη χώρα μας το 37% όλων των κυκλοφορούντων οχημάτων, ενώ τα θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσικλέτες ξεπερνούν το 20%, ποσοστό πολύ μεγαλύτερο από τα αντίστοιχα σε άλλες χώρες της ΕΕ. Πολλές ζωές θα είχαν σωθεί αν οι αναβάτες φορούσαν κράνη, καθώς υπολογίζεται ότι η χρήση κράνους μειώνει τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα κατά περίπου 25%.

Τα κράνη υπάγονται στον κανονικό συντελεστή ΦΠΑ, που στη χώρα μας είναι πλέον 23%, είχαν επισημάνει οι βουλευτές μαζί με το γεγονός ότι «μόνο ο ένας από τους δύο καθρέφτες είναι υποχρεωτικός με αποτέλεσμα να επαφίεται στην κρίση του αγοραστή αν θα ξοδέψει χρήματα για τον επιπλέον καθρέφτη ή όχι».

Πρόταση Σχολής:Μήπως το χρονίζον θέμα του ακριβού κράνους θα έπρεπε να λυθεί μια κι έξω με την ενσωμάτωσή του στην αγορά της μηχανής!Οπως ακριβώς πωλούνται τα αυτοκίνητα με τις ζώνες τους,να πωλούνται και οι μηχανές με δύο κράνη.

Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Εναρξη Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας




Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς” και ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (Σ.Ε.Σ.), συνδιοργανώνουμε για 4η συνεχή χρονιά την Εβδομάδαγια την Οδική Ασφάλεια από τις 17 έως τις 24 Μαρτίου 2011 με πανελλαδικές δράσεις, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μας για την πρόληψη και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων (επισυνάπτεται προκαταρκτικό πρόγραμμα).

Στο πλαίσιο της Εβδομάδας αυτής καθώς και του ευρωπαϊκού προγράμματος PRAISE θα διεξαχθεί στην έναρξη της εν λόγω Εβδομάδας, Συνέδριο/σεμινάριο με θέμα «Οδική Ασφάλεια και Εργασία» σε συνεργασία με το European Transport Safety Council (ETSC) στην αίθουσα της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (Ακαδημίας 20), στις 17 Μαρτίου 2011 και ώρα 12:00-18:00, παρουσιάζοντας αρχικά τις δράσεις της Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας (επισυνάπτεται το πρόγραμμα).

Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα PRAISE στοχεύει να βελτιώσει την οδική ασφάλεια που σχετίζεται με την εργασία. Το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Fundaciòn MAPFRE, το Γερμανικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (DVR) και το Ελβετικό Συμβούλιο για την Πρόληψη των Ατυχημάτων (bfu). Στοχεύει «να εγκωμιάσει» τις καλύτερες πρακτικές προκειμένου να βοηθηθούν οι εργοδότες στην προσπάθειά τους να εξασφαλίσουν υψηλά πρότυπαΟδικήςΑσφάλειας για τους υπαλλήλους και τα στελέχη τους. Στο πλαίσιο αυτής της εκστρατείας, το ETSC οργανώνει μια σειρά σεμιναρίων σε επιλεγμένα κράτη μέλη φέρνοντας μαζί στο κρίσιμο αυτό ζήτημα τις επιχειρήσεις, τους Διευθυντές Ασφάλειας των εταιρικών τους στόλων/οχημάτων, την Κυβέρνηση και εμπειρογνώμονες της Οδικής Ασφάλειας.

Στο πρόγραμμα θα συμπεριληφθούν μέτρα που θα βελτιώσουν τα θέματα της οδικής ασφάλειας για τον εταιρικό στόλο ιδιαίτερα και την Οδική Ασφάλεια στην Ελλάδα γενικότερα (Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση Αγγλικά-Ελληνικά).

Επιπλέον, στις 24 Μαρτίου 2011 θα εορτασθεί και η «Ευρωπαϊκή ημέρα Ευγένειας στο Δρόμο» παράλληλα με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με διανομή έντυπου ενημερωτικού υλικού και αφίσας.

Παράλληλα θα διοργανωθούν διάφορες εκδηλώσεις για την οδική ασφάλεια με την υποστήριξη των μελών, των επιστημονικών στελεχών και των εθελοντών μας, με τη στήριξη και την ευθύνη του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς” και του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων στην αίθουσα του ΜΕΤΡΟ/Σύνταγμα στις 21-23/3.
Σχετικά Αρχεία:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ/ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ (GR)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ/ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ (ΕΝ)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

πηγή

Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011

Η νέα ταυτότητα του Ράλλυ Ακρόπολις

Στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, έναν υπερσύγχρονο χώρο όπου ήδη φιλοξενούνται περισσότερα από 100 αυτοκίνητα παραγωγής μεταξύ 1895 και 1980, δόθηκε η προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου για το Ράλλυ Ακρόπολις και παρουσιάστηκε το νέο λογότυπο του αγώνα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα προχώρησε σε άκρως σημαντικές αλλαγές ως προς την επικοινωνία, λαμβάνοντας υπόψη και την άποψη του κοινού. Οι ίδιοι οι θεατές κλήθηκαν να επιλέξουν την πρόταση που θεωρούν ότι εκφράζει καλύτερα τον αγώνα, μέσα από ψηφοφορίες που διενεργήθηκαν στο διάστημα Δεκεμβρίου 2010 – Μαρτίου 2011.

Αναλυτικότερα, στη εκδήλωση παρουσιάστηκε το νέο λογότυπο του αγώνα, το επίσης νέο μότο του, καθώς και τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που διενεργήθηκε σχετικά με το προφίλ, τις απόψεις και τις συνήθειες του κοινού του Ράλλυ Ακρόπολις.
Ακόμη ανακοινώθηκαν επίσημα και τα αποτελέσματα για το Acropolis Rally Hall of Fame,τα οποία προέκυψαν και πάλι μετά από σχετική ψηφοφορία του κοινού.
Στις καινοτομίες ωστόσο συμπεριλαμβάνεται και το επίσημο μουσικό κομμάτι του αγώνα, δημιουργία των DSF και DJDino, δύο Ελλήνων νέων δημιουργών, μελών της ομάδας “MusicforUs” (με τη συνεργασία του SteveJazz στην κιθάρα), πλαισιωμένη από οπτικό υλικό σε παραγωγή της “booproductions”. Η ροή της εκδήλωσης ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του καθαρά αγωνιστικού μέρους του Ράλλυ Ακρόπολις 2011, την ανακοίνωση του προγράμματός του κατά τις ημέρες διεξαγωγής του αγώνα και τις λεπτομέρειες του φετινού ωραρίου.

Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

Εντυπωσιακό Ηλεκτρικό Skateboard Με Φρένα ABS Και Τηλεχειρισμό !!!

Τα περισσότερα skateboard είναι αρκετά χαμηλής τεχνολογίας και αυτό είναι μέρος της γοητείας τους.

Τι θα λέγατε όμως για μια σανίδα, που πραγματικά μπορεί να σας πάει εκεί που θέλετε;

Το skateboard Fiik έχει έναν ηλεκτρικό κινητήρα που μπορεί να το μετακινήσει μέχρι 22 μίλια, ενώ λειτουργεί μια χαρά ακόμα και όταν βγαίνετε από το δρόμο σε πιο ανώμαλο τερέν.
Αυτό, σίγουρα, δεν είναι το πρώτο ηλεκτρικό skateboard που έχουμε συναντήσει, αλλά είναι το πιο εντυπωσιακό, με τις τρεις ταχύτητές του και τα ηλεκτρικά φρένα με σύστημα ABS.
Η τελική ταχύτητά του είναι γύρω στα 23 μίλια την ώρα.


Τα μεγάλα τρακτερωτά λάστιχα δείχνουν ότι πρέπει, για να περνάτε πάνω από γρασίδι ή χαλαρό χώμα, αν και είμαι σίγουρος ότι δε μπορούν να αντιμετωπίσουν πραγματικά ανώμαλο έδαφος, όπως αυτό το skateboard με ερπύστριες.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όπως το βλέπω εγώ είναι τα 1.600$ που είναι η λιανική τιμή του, καθώς και το ότι θα πρέπει να προσθέσετε το κόστος αποστολής από την Αυστραλία, όπου κατασκευάζονται τα Fiik.

http://www.dailytech.gr/

Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011

Ξεκινάει αύριο το πρωτάθλημα ταχύτητας

Με τον 1ο αγώνα Ταχύτητας στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης, που διοργανώνεται από την STARTLINE το Σάββατο 12 και την Κυριακή 13 Μαρτίου 2011, αρχίζει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Αυτοκινήτων.
Ο αγώνας που γίνεται με την υποστήριξη του Δήμου Τριπόλεως και με την ευγενική χορηγία της «ΤΖΑΒΑΡΑΣ Α.Ε.», περιλαμβάνει τις κατηγορίες SPORT- ΙΣΤΟΡΙΚΑ – OPEN. Οι τοπικοί οδηγοί θα έχουν τον δικό τους αγώνα για το Κύπελλο Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ - Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ και τα οργανωμένα clubs του θεσμού GTCC θα κλείσουν τον αγώνα με τις δικές τους μονομαχίες.

Τα δοκιμαστικά του Σαββάτου 12/03 θα αρχίσουν στις 10:00, ενώ επίσης στις 10:00 της Κυριακής 13/03 θα ξεκινήσει ο αγώνας, με το αναλυτικό πρόγραμμα να ανακοινώνεται με δελτίο πληροφοριών.

Όσοι θέλουν περισσότερες πληροφορίες, μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 6973 030 125 και 6977 660 565 ή στα τηλέφωνα και φαξ της Λέσχης 210 9812341 και 210 9821069.

Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

Οδηγίες εν όψει χιονιά

Χιονοπτώσεις και σημαντική πτώση της θερμοκρασίας αναμένεται σε όλη τη χώρα. Δείτε την αναλυτική πρόγνωση στο deltiokairou.gr. Χρήσιμες οδηγίες για όσους μετακινηθούν. Τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που αποκλειστείτε
Ραγδαία επιδείνωση του καιρού αναμένεται τις επόμενες ώρες, με πτώση της θερμοκρασίας, χιονοπτώσεις και θυελλώδεις ανέμους.
Δείτε τον καιρό που θα κάνει κάθε στιγμή, σε κάθε περιοχή της χώρας στο deltiokairou.gr
Διαβάστε χρήσιμες οδηγίες σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε προβλήματα από την κακοκαιρία ή χρειαστεί να μετακινηθείτε με το αυτοκίνητό σας.
* Να φροντίσω το όχημά μου να έχει αντιολισθητικές αλυσίδες.
* Να χρησιμοποιώ πάντα τις αντιολισθητικές αλυσίδες όπου υπάρχουν ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας (παγετός, κλπ.).
* Να φορώ πάντα τη ζώνη ασφαλείας.
* Να ενημερώνομαι για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου πριν ξεκινήσω.
* Να ελέγχω την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου μου.
* Να φροντίζω ώστε να είναι εφοδιασμένο το αυτοκίνητο με αρκετά καύσιμα.
* Να μειώνω ταχύτητα και να αφήνω αρκετή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα για να μπορώ να σταματήσω με ασφάλεια.
* Να μη φρενάρω απότομα γιατί υπάρχει κίνδυνος να εκτραπώ της πορείας μου. Με τον ίδιο τρόπο να λειτουργώ και όταν πρόκειται να επιταχύνω ή να στρίψω.
* Να έχω αναμμένα τα φώτα πορείας για να γίνομαι πιο εύκολα αντιληπτός, ιδιαίτερα όπου δεν υπάρχει μεγάλη ορατότητα.
* Να διατηρώ τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες του οχήματός μου πάντα καθαρούς.
* Να οδηγώ με χαμηλή ταχύτητα για να έχω τη δυνατότητα ελέγχου του οχήματός μου.
* Να είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός όταν διασχίζω γέφυρες, ανισόπεδες διαβάσεις και δρόμους που δεν είναι πολυσύχναστοι.
* Αν οδηγώ σε επαρχιακό δρόμο, να αποφεύγω τους χιονισμένους χωματόδρομους.
* Να έχω στο νου μου ότι ενδεχομένως χρειαστεί πολύ μεγαλύτερος χρόνος για να ακινητοποιήσω το όχημά μου όταν οδηγώ σε παγωμένο δρόμο.
Εάν ακινητοποιηθεί το όχημά μου:
* Να μην προσπαθήσω να «γκαζώσω» για να απεγκλωβιστώ, γιατί οι τροχοί κινδυνεύουν να εισχωρήσουν ακόμα πιο βαθιά ειδικά σε πολύ χιονισμένα σημεία.
* Να μετακινήσω δεξιά και αριστερά τους τροχούς μερικές φορές προκειμένου να διώξω το χιόνι από τους τροχούς.
* Να ειδοποιήσω αμέσως τις αστυνομικές αρχές.
* Να παραμείνω στο αυτοκίνητό μου και να ανάβω τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα, ελέγχοντας ότι η εξάτμιση είναι καθαρή από χιόνι.
Σε περίπτωση που μετακινηθώ εκτός πόλεως:
* Φροντίζω, πριν ξεκινήσω, να ενημερωθώ για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου.
* Προγραμματίζω το ταξίδι μου, έτσι ώστε να μη συμπέσει με την αιχμή των καιρικών φαινομένων.
* Ελέγχω την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου μου.
* Βεβαιώνομαι ότι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μου είναι γεμάτο καύσιμα.
* Φροντίζω να έχω μαζί μου κουτί πρώτων βοηθειών.
Σε περίπτωση που μετακινούμαι μέσα στην πόλη:
* Προτιμώ τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
* Κινούμαι με ιδιαίτερη προσοχή και ακολουθώ τις υποδείξεις των Τροχονόμων.
* Αποφεύγω τις άσκοπες μετακινήσεις.
Σε περίπτωση που αποκλειστώ:
* Παραμένω στο αυτοκίνητό μου και φροντίζω να ανάβω τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα.
* Τοποθετώ στην κεραία του ραδιοφώνου ένα ύφασμα με έντονο χρώμα για τον ευκολότερο εντοπισμό μου από τις διασωστικές ομάδες.
* Εξοπλισμός όπως αδιάβροχα, ομπρέλες, σφυρίχτρα, γαλότσες, φακός, κουβέρτες, νερό, πρόχειρο φαγητό, σταφίδες, σοκολάτες μπορεί να φανεί χρήσιμος.

πηγήnews247.gr

Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011

Το πιο κοντό αυτοκίνητο του κόσμου!

Δεν ξέρουμε κατά πόσο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι άνετο και ασφαλές. Αυτό που ξέρουμε όμως είναι ότι κατέχει το ρεκόρ του πιο κοντού αυτοκινήτου στον κόσμο!
Με ύψος μόλις 56 εκατοστών, το Fiat Flatout θυμίζει κάτι ανάμεσα σε παιδικό παιχνίδι και μινιατούρα. Μάλιστα είναι και πολύ… «πρακτικό»! Σε περίπτωση που είστε κολλημένοι στην κίνηση, να σας ενημερώσουμε ότι το Fiat χωρά κάτω από φορτηγά και σε πολύ στενά δρομάκια!
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δημιουργήθηκε από τον Andy Saunders και το 1985 καθιέρωσε το ρεκόρ του χαμηλότερου αυτοκινήτου. Έκτοτε, άλλαξε πολλές φορές χέρια, για να καταλήξει και πάλι στον εμπνευστή του.
πηγή

Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011

Οδηγίες από τη Γ.Γ.ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ για το τριήμερο της κακοκαιρίας

Πολικές θερμοκρασίες αναμένονται την Καθαρά Δευτέρα που ο καιρός θα θυμίζει περισσότερο Χριστούγεννα παρά Σαρακοστή.
Την Τρίτη και την Τετάρτη υπάρχει πιθανότητα χιονόπτωσης ακόμη και στην πόλη της Αθηνας.

Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ) εφιστά την προσοχή των πολιτών κατά το τριήμερο αυτό και τους συστήνει όπως προβούν στις παρακάτω ενέργειες:

Να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες των κατά τόπους αρµοδίων φορέων, όπως Τροχαία κλπ.
Να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις.
Να ενημερώνονται εγκαίρως για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου, σε περιπτώσεις που θα μετακινηθούν, ούτως ώστε η μετακίνησή τους να µη συµπέσει µε την αιχµή των έντονων καιρικών φαινοµένων, όπως αυτή προβλέπεται από τα δελτία της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας.
Να ελέγξουν την κατάσταση του αυτοκινήτου τους, προτού επιχειρήσουν οποιαδήποτε μετακίνηση, να έχουν εφοδιαστεί εκ των προτέρων με τις απαραίτητες αντιολισθητικές αλυσίδες και να γνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο τοποθετούνται στο όχημά τους.
Να αποφεύγουν να διασχίζουν χείμαρρους και ρέματα πεζοί ή με το αυτοκίνητο τους.
Να ενημερώνονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα για την πρόβλεψη του καιρού από τα ΜΜΕ.
Να ενημερώνονται από τα κατά τόπους λιμεναρχεία για οποιαδήποτε πιθανή δια θαλάσσης μετακίνησή τους.
Να ελέγξουν τις υδρορροές των κατοικιών τους (οροφές, μπαλκόνια, βεράντες κλπ) και να βεβαιωθούν για την ομαλή λειτουργία τους.

Για την περαιτέρω ενημέρωση και ασφάλεια των πολιτών από χιονοπτώσεις και παγετό, στο παρόν δελτίο περιλαμβάνονται αναλυτικότερες πληροφορίες και συμβουλές της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗΣ

Αν βρίσκεστε στο σπίτι:
Διατηρείστε το σπίτι σας ζεστό και παραμείνετε εντός αυτού κατά το περισσότερο δυνατό.
Μην αφήνετε τα παιδιά να βγουν έξω ασυνόδευτα.
Ελέγξτε το δίκτυο ύδρευσης, τους σωλήνες και τον υαλοπίνακα του ηλιακού θερμοσίφωνα.

Αν βρίσκεστε στο αυτοκίνητο:
Αποφύγετε την οδήγηση σε δύσβατες περιοχές.
Αλλάξτε πορεία αν βρίσκεστε σε δύσβατο δρόμο και υπάρχει έντονη χιονόπτωση.
Τηρείτε τις αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα.
Παραμείνετε στο αυτοκίνητο αν αυτό ακινητοποιηθεί. Ανάβετε τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα και διατηρείτε την εξάτμιση του οχήματος καθαρή από το χιόνι.

Αν βρίσκεστε σε εξωτερικό χώρο:
Πηγαίνετε σε ασφαλές μέρος χωρίς να εκτεθείτε στη χιονοθύελλα.
Ντυθείτε με πολλά στρώματα από ελαφριά και ζεστά ρούχα αντί για ένα βαρύ ρούχο και φορέστε ζεστές αδιάβροχες μπότες. Προτιμήστε ένα αδιάβροχο εξωτερικό ρούχο.
Προσέξτε τις μετακινήσεις σας σε περιοχές όπου προβλέπονται χιονοπτώσεις.
Χρησιμοποιείστε αντιολισθητικές αλυσίδες αν είναι απολύτως απαραίτητο να μετακινηθείτε με αυτοκίνητο. Είναι προτιμότερο να ταξιδέψετε κατά τη διάρκεια της ημέρας χρησιμοποιώντας κεντρικούς δρόμους. Ενημερώστε τους οικείους σας για τη διαδρομή που θα ακολουθήσετε.
Προτιμήστε τα μέσα μαζικής μεταφοράς για μετακινήσεις στην πόλη.

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΓΕΤΟΥ

Σε περιοχές όπου έχει δημιουργηθεί παγετός απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή όταν οδηγείτε. Ενημερωθείτε για την κατάσταση του οδικού δικτύου και έχετε αντιολισθητικές αλυσίδες.
Αν μετακινείστε πεζή, φορέστε κατάλληλα παπούτσια ώστε να αποφύγετε τραυματισμούς λόγω της ολισθηρότητας.

ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ

Προληπτικά μέτρα για την προστασία των σωληνώσεων από ενδεχόμενο παγετό:
Βεβαιωθείτε ότι οι εξωτερικοί σωλήνες (πχ ηλιακού θερμοσίφωνα, βρύσες μπαλκονιών) είναι μονωμένοι, διαφορετικά να φροντίσετε ώστε να μονωθούν το συντομότερο δυνατόν.
Αν παρόλα αυτά παγώσουν οι κεντρικοί σωλήνες σας, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
Κλείστε αμέσως τον κεντρικό διακόπτη παροχής νερού του σπιτιού και ελέγξτε τον υδρομετρητή. Αν συνεχίζει να λειτουργεί («γράφει») τότε υπάρχει διαρροή στο δίκτυό σας. Κλείστε τον διακόπτη της κεντρικής παροχής και καλέστε έναν υδραυλικό.
Ελέγξτε αν έχουν βραχεί ή διατρέχουν κίνδυνο οι ηλεκτρικές σας εγκαταστάσεις και απομονώστε τις.

Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011

Ηλεκτρικό IX εκφωνεί στον οδηγό μηνύματα από το Facebook και το Twitter

Το μόνο που θα χρειάζεται να κάνουν οι χρήστες είναι να δίνουν φωνητικές εντολές στο αυτοκίνητο  
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στην Ελβετία παρουσιάστηκε το Rinspeed BamBoo, το πρώτο «online αυτοκίνητο».

Πρόκειται για ένα ηλεκτροκίνητο τζιπάκι το οποίο μπορεί να εκφωνεί στον οδηγό τα κάθε είδους μηνύματα που του έχουν στείλει στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο, το Facebook ή το Twitter.

Όπως αναφέρει Το Βήμα Online, το Rinspeed μπορεί να περιηγείται στο Διαδίκτυο εκτελώντας φωνητικές εντολές. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να συνδέσει την ηλεκτρονική συσκευή με την οποία μπαίνει στο Ίντερνετ (κινητό τηλέφωνο, φορητό υπολογιστή κλπ) σε μια ειδική υποδοχή που υπάρχει στο αυτοκίνητο.
«Η τεχνολογία αναπτύχθηκε έτσι ώστε να επιτρέπει στον οδηγό να έχει επαφή με την ηλεκτρονική του αλληλογραφία χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από την οδήγηση» δήλωσε στην «Daily Mail» o Κει Ρόμπινσον, εκπρόσωπος της κατασκευάστριας εταιρείας Designers Harman.

Ο οδηγός μπορεί επίσης να δίνει φωνητικές εντολές στο αυτοκίνητο και για άλλες υπηρεσίες όπως για παράδειγμα, την αναζήτηση ραδιοφωνικού σταθμού. Το Rinspeed BamBoo -το οποίο οφείλει το όνομά του στις ίνες μπαμπού που περιέχουν πολλά μέρη του εσωτερικού του- εξυπηρετεί παράλληλα και τους επιβάτες αφού ενσωματώνει σύστημα ασύρματης δικτύωσης (W-Fi) επιτρέποντάς τους να σερφάρουν στο Ίντερνετ ή να ανταλλάσσουν δεδομένα με τις δικές τους ηλεκτρονικές συσκευές.

Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2011

Ανοιξε το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου


Το Eλληνικό Mουσείο Aυτοκινήτου, ανοίξε τις πύλες του χτες Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011. Το νέο μουσείο στεγάζεται στο καινούργιο εμπορικό κέντρο του ομίλου Χαραγκιώνη, «Athenian Capitol», το οποίο βρίσκεται επί των οδών Γ' Σεπτεμβρίου, Ιουλιανού και Πατησίων, στο κέντρο της Αθήνας.

Πολλά εκθέματα θα περιλαμβάνει το μουσείο το οποίο σε πρώτη φάση θα έχει 110 αυτοκίνητα με σκοπό να αυξηθούν στα 249.
Η συλλογή των αυτοκινήτων κατατάσσει μια πυροσβεστική αντλία του 1895 ουγγρικής προέλευσης ως το παλιότερο έκθεμα ενώ το νεότερο είναι μια Ferrari 308 GTS του 1980.

Το μουσείο θα είναι παράλληλα και ένας πολυχώρος, καθώς σε καθημερινό πρόγραμμα θα περιλαμβάνεται πρόγραμμα οδικής ασφάλειας για μαθητές και μικρά παιδιά, ενώ για τα πιο μεγάλα… παιδιά, θα υπάρχει προσομοιωτής της Formula 1. Παράλληλα στο μουσείο υπάρχει και ένα αμφιθέατρο 200 θέσεων, κατάλληλο για συνέδρια και ειδικές προβολές.

Μεταξύ των εκθεμάτων υπάρχουν και αυτοκίνητα διαφώρων προσωπικωτήτων όπως η Chrysler Ιmperial κατασκευής 1959 που ανήκε στον Ρόμπερτ Πλαντ, μέλος του φημισμένου αμερικανικού ροκ συγκροτήματος Led Ζeppelin και η Mercedes 300 SL Gullwing του Πωλ Νιούμαν.

Οι ώρες που το μουσείο θα είναι ανοιχτό για το κοινό είναι: από Τρίτη έως Παρασκευή από τις 12: 00 – 20:00, Σάββατο 10: 00 – 20: 00 και Κυριακή 10: 00 – 18:00.

Η ηλεκτονική σελίδα του Μουσείου είναι http://www.hellenicmotormuseum.gr/

Το Αλυζιακό Καρναβάλι 2011 στην Κανδήλα Ξηρομέρου

Η καρναβαλική επιτροπή του Δήμου Ξηρομέρου, διοργανώνει και φέτος το Αλυζιακό Καρναβάλι 2011.
Μια φαντασμαγορική φιέστα, που πλαισιώνεται από εκατοντάδες καρναβαλιστές και καρναβαλικά άρματα, μέσα σε κλίμα χαράς, κεφιού, χορού, και διασκέδασης.
 Σας προσκαλούμε όλους στην Κανδήλα Ξηρομέρου,
την Κυριακή 6 Μαρτίου να δείτε από κοντά και να συμμετέχετε στο δικό μας Καρναβάλι, μέσα στους ξέφρενους ρυθμούς της saba, και του latin.
Η καρναβαλική μας παρέλαση ξεκινά το μεσημέρι της Αποκριάς, από την άνω Κανδήλα διασχίζοντας τον κεντρικό δρόμο του όμορφου χωριού μας.

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ:15:00
Ευχόμαστε σε όλους καλές Απόκριες, και σας περιμένουμε στην μεγάλη γιορτή  του Καρναβαλιού μας.
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ:
ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ

Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011

Το μικρότερο αυτοκίνητο του κόσμου

To αυτοκινητάκι που βλέπετε,το PEEL 50,είναι το μικρότερο του κόσμου.Κατασκευάστηκε στην Αγγλία τη δεκαετία το '60 και ήταν ηλεκτροκίνητο.Είχε μήκος 1,34 μέτρα,πλάτος 99 εκατοστά και ζύγιζε 59 κιλά.Τελική ταχύτητα 61 χλμ την ώρα.

Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011

ΚΥΠΕΛΛΟ SCRAMBLE ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 2011 στο Θέρμο Αιτ/νίας



Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας Ελλάδος ΟΜΕ
ΚΥΠΕΛΛΟ SCRAMBLE ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 2011

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ Λ.Ε.Μ.Α.Θέρμου - ΑΛ.Μ.Σ.Ιωαννίνων
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ Θέρμο Αιτωλ/νίας - Περιοχή Άγιος Κων/νος

1os ΑΓΩΝΑΣ Κυριακή 06/03/2011

1) ΔΕΚΤΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
ENDURO MOTOCROSS
2) ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ
SC1 100cc έως 144cc δίχρονα από 175cc έως 250cc τετράχρονα
SC2 175cc έως 250cc δίχρονα από 290cc έως 450cc τετράχρονα
SC3 251cc έως 500cc δίχρονα από 451cc έως 650cc τετράχρονα
SCATV
SCQUAD R

Στην κατηγορία SC3 συμμετέχουν και βετεράνοι αναβάτες πού έχουν συμπληρώσει το 40ο έτος της ηλικίας τους με ξεχωριστή βαθμολογία, με μοτοσικλέτες ανεξαρτήτου κυβισμού.

Οι μοτοσικλέτες ελέγχονται σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς FIM OME Enduro motocross (ομολογκασιόν των εργοστασίων).

3) ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Η Λ.Ε.Μ.Α.Θέρμου και η Α.Λ.Μ.Σ.Ιωαννίνων μετά από έγκριση της ΟΜΕ διοργανώνουν τον 1ο αγώνα Κυπέλλου Δυτικής Ελλάδος scramble στην περιοχή Άγιος Κων/νος στο Θέρμο Αιτωλ/νίας.
Ο Αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με
Α)Τον δικαιοδοτικό κώδικα της OME
Β)Τον Γενικό κανονισμό Αγώνων motocross - scramble της ΟΜΕ
Γ)Τον τεχνικό κανονισμό αγώνων ΜΧ της ΟΜΕ
Δ)Την Προκήρυξη Πρωταθλημάτων Κυπέλλων της ΟΜΕ
Ε)Τον παρόντα ειδικό Κανονισμό

4) ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος : Αθανασίου Χριστόφορος
Μέλη : Σαγώνας Σπύρος - Σιάχος Θεοφάνης
5) ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Διαιτητής : Σμύρη Πέρσα
Αλυτάρχης: Αρλέτος Θεόδωρος
Βοηθός Αλυτάρχη : Άνθη Νικόλ
Γραμματεία : Κάλλια Σούλα
Τεχνικός Έφορος : Βαζούρας Νικόλαος – Μπίστας Βασίλειος
Υπεύθυνος Κριτών : Συράκουλας Κων/νος
Υπεύθυνος αποτελεσμάτων: Σμύρη Πέρσα
Ιατρός του αγώνα: Intersalonika
6) ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Στο έντυπο του οργανωτή στα τηλέφωνα 6985934159 από Σάββατο 26/02/11 και ώρα 10:00 πμ έως Πέμπτη 03/03/11 και ώρα 20:00 μ.μ.
0ι αναβάτες με δική τους ευθύνη εγγράφονται στην επιθυμητή κατηγορία.