Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

Για τους φίλους του Snowboard Cross (βίντεο)




Το βίντεο με τις καταπληκτικές προσπάθειες των snowboarders  είναι από εδώ.
Λεπτομέρειες για το άθλημα που συγκαταλέγεται στα αγωνίσματα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων μπορείτε να διαβάσετε εδώ

Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2011

Οδηγίες για ασφαλή οδήγηση εν μέσω κακοκαιρίας

Οδηγίες για τη μετακίνηση με αυτοκίνητο σε περίπτωση κακοκαιρίας και τη χρήση των αντιολισθητικών αλυσίδων, αλλά και τις μετακινήσεις πεζών και οδηγών σε παγωμένους δρόμους δίνει η αστυνομία.

Τι μπορώ να κάνω αν χρειαστεί να μετακινηθώ οδηγώντας σε περίπτωση κακοκαιρίας με αυτοκίνητο;

- Να φροντίσω το όχημά μου να έχει αντιολισθητικές αλυσίδες.

- Να χρησιμοποιώ πάντα τις αντιολισθητικές αλυσίδες όπου υπάρχουν ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας (παγετός, κλπ.).

- Να φορώ πάντα τη ζώνη ασφαλείας.

- Να ενημερώνομαι για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου πριν ξεκινήσω.

- Να ελέγχω την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου μου.

- Να φροντίζω ώστε να είναι εφοδιασμένο το αυτοκίνητο με αρκετά καύσιμα.

- Να μειώνω ταχύτητα και να αφήνω αρκετή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα για να μπορώ να σταματήσω με ασφάλεια.

- Να μη φρενάρω απότομα γιατί υπάρχει κίνδυνος να εκτραπώ της πορείας μου. Με τον ίδιο τρόπο να λειτουργώ και όταν πρόκειται να επιταχύνω ή να στρίψω.

- Να έχω αναμμένα τα φώτα πορείας για να γίνομαι πιο εύκολα αντιληπτός, ιδιαίτερα όπου δεν υπάρχει μεγάλη ορατότητα.

- Να διατηρώ τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες του οχήματός μου πάντα καθαρούς.

- Να οδηγώ με χαμηλή ταχύτητα για να έχω τη δυνατότητα ελέγχου του οχήματός μου.

- Να είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός όταν διασχίζω γέφυρες, ανισόπεδες διαβάσεις και δρόμους που δεν είναι πολυσύχναστοι.

Αν οδηγώ σε επαρχιακό δρόμο, να αποφεύγω τους χιονισμένους χωματόδρομους.

- Να έχω στο νου μου ότι ενδεχομένως χρειαστεί πολύ μεγαλύτερος χρόνος για να ακινητοποιήσω το όχημά μου όταν οδηγώ σε παγωμένο δρόμο.

Εάν ακινητοποιηθεί το όχημά μου:

- Να μην προσπαθήσω να «γκαζώσω» για να απεγκλωβιστώ, γιατί οι τροχοί κινδυνεύουν να εισχωρήσουν ακόμα πιο βαθιά ειδικά σε πολύ χιονισμένα σημεία.

- Να μετακινήσω δεξιά και αριστερά τους τροχούς μερικές φορές προκειμένου να διώξω το χιόνι από τους τροχούς.

- Να ειδοποιήσω αμέσως τις αστυνομικές αρχές.

- Να παραμείνω στο αυτοκίνητό μου και να ανάβω τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα, ελέγχοντας ότι η εξάτμιση είναι καθαρή από χιόνι.

Σε περίπτωση που μετακινηθώ εκτός πόλεως:

- Φροντίζω, πριν ξεκινήσω, να ενημερωθώ για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου.

- Προγραμματίζω το ταξίδι μου, έτσι ώστε να μη συμπέσει με την αιχμή των καιρικών φαινομένων.

- Ελέγχω την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου μου.

- Βεβαιώνομαι ότι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μου είναι γεμάτο καύσιμα.

- Φροντίζω να έχω μαζί μου κουτί πρώτων βοηθειών.

- Σε περίπτωση που μετακινούμαι μέσα στην πόλη:

- Προτιμώ τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

- Κινούμαι με ιδιαίτερη προσοχή και ακολουθώ τις υποδείξεις των Τροχονόμων.

- Αποφεύγω τις άσκοπες μετακινήσεις.

Σε περίπτωση που αποκλειστώ:

- Παραμένω στο αυτοκίνητό μου και φροντίζω να ανάβω τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα.

- Τοποθετώ στην κεραία του ραδιοφώνου ένα ύφασμα με έντονο χρώμα για τον ευκολότερο εντοπισμό μου από τις διασωστικές ομάδες.

- Εξοπλισμός όπως αδιάβροχα, ομπρέλες, σφυρίχτρα, γαλότσες, φακός, κουβέρτες, νερό, πρόχειρο φαγητό, σταφίδες, σοκολάτες μπορεί να φανεί χρήσιμος.

Χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων

Σχετικά με τη χρήση των αντιολισθητικών αλυσίδων οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι:

Όσο περισσότερη επιφάνεια του πέλματος του τροχού καλύπτεται με αλυσίδα, τόσο καλύτερη είναι η πρόσφυση, καθώς η επιφάνεια του τροχού που πλέον έχει αποκτήσει τα εξογκώματα της αντιολισθητικής αλυσίδας μπορεί να «πιάσει» στο χιόνι ή τον πάγο και να κινήσει το όχημα.

Οι αντιολισθητικές αλυσίδες χρησιμοποιούνται μόνο όταν το οδόστρωμα είναι ολισθηρό. Δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται όταν το όχημα κινείται σε καθαρό οδόστρωμα, καθώς προκαλούν φθορές τόσο στα ελαστικά, όσο και στο οδόστρωμα.

Οι αντιολισθητικές αλυσίδες τοποθετούνται στους κινητήριους τροχούς.

Κατά τη χρήση των, οι κινήσεις του οδηγού πρέπει να είναι απαλές διότι μπορεί οι κινητήριοι τροχοί να έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση, ενώ το ίδιο δεν συμβαίνει με τους υπόλοιπους τροχούς.

Η ταχύτητα που ενδείκνυται να κινείται ένα όχημα όταν φέρει αντιολισθητικές αλυσίδες δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 20 με 30 χλμ/ ανά ώρα.

Για την τοποθέτηση και συντήρηση των αντιολισθητικών αλυσίδων οι οδηγοί θα πρέπει να συμβουλεύονται αντίστοιχα τις οδηγίες τοποθέτησης και συντήρησης που διαθέτουν.

Οι σωστά τοποθετημένες αλυσίδες πρέπει να δείχνουν και να είναι «τεντωμένες».

Παγωμένοι δρόμοι

Στους πεζούς συστήνεται:

- Να περπατούν με μεγάλη προσοχή ιδιαίτερα τις πρώτες πρωινές και νυκτερινές ώρες, καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι δρόμοι να είναι παγωμένοι.

- Να φροντίσουν να φορούν τα κατάλληλα υποδήματα όταν πρόκειται να μετακινηθούν.

- Να προτιμούν για τις μετακινήσεις τους τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

- Να αποφεύγουν να περπατούν στα τμήματα των δρόμων και των πεζοδρομίων όπου υπάρχει παγετός.

Παράλληλα, οι οδηγοί:

- Να φροντίζουν το όχημά τους να έχει αντιολισθητικές αλυσίδες.

- Να χρησιμοποιούν πάντα τις αντιολισθητικές αλυσίδες όπου υπάρχουν ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας (παγετός, κ.λπ.).

- Να φορούν πάντα τη ζώνη ασφαλείας.

- Να ενημερώνονται για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου αν πρόκειται να ταξιδέψουν.

- Να ελέγχουν την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου τους.

- Να φροντίζουν ώστε να είναι εφοδιασμένοι με αρκετά καύσιμα.

- Να μειώνουν ταχύτητα και να αφήνουν αρκετή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα για να μπορούν να σταματήσουν με ασφάλεια.

- Να μη φρενάρουν απότομα γιατί υπάρχει κίνδυνος να εκτραπούν της πορείας τους. Με τον ίδιο τρόπο να λειτουργούν και όταν πρόκειται να επιταχύνουν ή να στρίψουν.

- Να έχουν αναμμένα τα φώτα πορείας για να γίνονται πιο εύκολα αντιληπτοί, ιδαιίτερα όπου δεν υπάρχει μεγάλη ορατότητα.

-Να διατηρούν τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες του οχήματός τους πάντα καθαρούς.

- Να οδηγούν με χαμηλή ταχύτητα για να έχουν τη δυνατότητα ελέγχου του οχήματός τους.

- Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν διασχίζουν γέφυρες, ανισόπεδες διαβάσεις και δρόμους που δεν είναι πολυσύχναστοι.

- Αν οδηγούν σε επαρχιακό δρόμο, να αποφεύγουν τους χιονισμένους χωματόδρομους.

- Να έχουν στο νου τους ότι ενδεχομένως να χρειαστεί πολύ μεγαλύτερος χρόνος για να ακινητοποιήσουν το όχημά τους όταν οδηγούν σε παγωμένο δρόμο.

- Εάν ακινητοποιηθεί το όχημά τους:

- Να μην προσπαθήσουν να «γκαζώσουν» για να απεγκλωβιστούν, γιατί οι τροχοί κινδυνεύουν να εισχωρήσουν ακόμα πιο βαθιά ειδικά σε πολύ χιονισμένα σημεία.

- Να μετακινήσουν δεξιά και αριστερά τους τροχούς μερικές φορές προκειμένου να διώξουν το χιόνι από τους τροχούς.

- Να ειδοποιήσουν αμέσως τις αστυνομικές αρχές.

- Να παραμείνουν στο αυτοκίνητό τους και να ανάβουν τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα, ελέγχοντας ώστε η εξάτμιση να είναι καθαρή από χιόνι.

Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011

Ανάκληση αυτοκινήτων από την Chrysler Jeep Ελλάς

Ανάκληση αυτοκινήτων Jeep Wrangler/ Wrangler Unlimited για έλεγχο στην εξωτερική επένδυση στα σωληνάκια των φρένων και Jeep Cherokee για αντικατάσταση του μηχανισμού κίνησης των υαλοκαθαριστήρων, πραγματοποιεί η εταιρεία CHRYSLER JEEP ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή .

Συγκεκριμένα πρόκειται για:

α) Jeep Cherokee (τύπος ΚΚ). Η ανάκληση αφορά 271 οχήματα, σε ορισμένα εκ των οποίων υπό συγκεκριμένες συνθήκες είναι πιθανό να μην λειτουργήσουν ικανοποιητικά οι υαλοκαθαριστήρες.

β) JEEP Wrangler / Wrangler Unlimited (τύπος JK). Η ανάκληση αφορά 894 οχήματα, στα οποία πρέπει να ελεγχθεί για φθορά η εξωτερική επένδυση στα σωληνάκια των φρένων.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα συγκεκριμένα θέματα.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως με προσωπική επιστολή, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της CHRYSLER JEEP ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ για να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και διορθωτικές ενέργειες, που απαιτούνται, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του Δικτύου ή την Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας CHRYSLER JEEP ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ στο τηλέφωνο 210 6700896.

Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011

"Σοκολατένιο"... αυτοκίνητο

Αυτοκίνητο που μοιάζει με κομμάτι σοκολάτας και μάλιστα με.. ασημένιο περιτύλιγμα παρουσιάσαν στην Ιαπωνία.

Η τσουχτερή του τιμή φτάνει 22.439 δολάρια αλλά αναμένεται να κάνει θραύση στη χώρα ως δώρο του Αγίου Βαλεντίνου.

Δείτε το βίντεο:
http://www.zappit.gr/

Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2011

Η πολύωρη νυχτερινή οδήγηση είναι εξίσου επικίνδυνη με την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

Αν ένας οδηγός οδηγεί για περισσότερες από δύο, το πολύ τρεις, ώρες το βράδυ, χωρίς διακοπή για ξεκούραση, είναι σαν να οδηγεί μεθυσμένος, σύμφωνα με μια νέα ολλανδο-γαλλική επιστημονική έρευνα, η οποία προειδοποιεί για τους κινδύνους που ελλοχεύουν.

Οι ερευνητές των πανεπιστημίων της Ουτρέχτης και του Μπορντό, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο εξειδικευμένο επιστημονικό περιοδικό για θέματα ύπνου "Journal of Sleep Research", σύμφωνα με τη βρετανική "Τέλεγκραφ", έκαναν πειράματα με 14 υγιείς οδηγούς ηλικίας 21 έως 25 ετών, οι οποίοι οδηγούσαν το βράδυ, υπό την παρουσία και εποπτεία επιτηρητή, για δύο έως οκτώ ώρες, με σταθερή ταχύτητα 130 χλμ., στη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας.

Η έρευνα (οι εθελοντές οδηγοί βιντεοσκοπούνταν συνεχώς) έδειξε ότι μετά από μόλις δύο ώρες στο τιμόνι, οι οδηγοί έκαναν τα ίδια λάθη που θα έκαναν αν είχαν ποσότητα 0,05% αλκοόλ στο αίμα τους. Στις τρεις ώρες, η απόδοση τους στην οδήγηση είχε πέσει και άλλο, που αντιστοιχούσε σε ποσότητα αλκοόλ 0,08% στο αίμα, ενώ στις 4,5 ώρες τα λάθη από την κούραση αναλογούσαν σε αλκοόλ 0,10%.

"Οι οδηγοί θα πρέπει να παίρνουν πολύ στα σοβαρά τη νύστα τους στο τιμόνι, καθώς αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες δυστυχημάτων στους δρόμους. Δυστυχώς όμως δεν συνειδητοποιούν μερικές φορές τη νύστα τους, την μειωμένη εγρήγορση και την έλλειψη αντανακλαστικών. Διάφορα πράγματα, όπως η ακρόαση δυνατής μουσικής ή το άνοιγμα του παραθύρου, δεν βοηθούν ιδιαίτερα. Αυτό που συστήνουμε, είναι να μην οδηγούν συνεχόμενα τη νύχτα πάνω από δύο ώρες", ανέφεραν οι ερευνητές και εισηγούνται ότι αυτό το όριο θα πρέπει να θεσμοθετηθεί επισήμως από τις εθνικές νομοθεσίες, ώστε να περιοριστούν οι θάνατοι και τα δυστυχήματα, κυρίως στις εθνικές οδούς.

Εκτιμάται ότι περίπου το ένα πέμπτο όλων των ατυχημάτων στους δρόμους οφείλεται στη νύστα (αν και, εκ των πραγμάτων, είναι δύσκολο να εκτιμηθεί με ακρίβεια ένα τέτοιο ποσοστό). Έρευνες έχουν δείξει ότι ένας στους τρεις οδηγούς παραδέχεται πως οδηγεί νυσταγμένος το βράδυ, ενώ στους τρεις στους τέσσερις ότι οδηγούν κουρασμένοι.

Στην πράξη, οι περισσότεροι οδηγοί οδηγούν περισσότερο από τρεις ώρες συνεχόμενα τη νύχτα, ενώ κανονικά, σύμφωνα με τους ερευνητές, θα έπρεπε να σταματούν κατά καιρούς για να πιουν ένα καφέ ή ακόμα και για να πάρουν έναν υπνάκο.

Αντίθετα με την μέτρηση της κατανάλωσης αλκοόλ, η Τροχαία δεν έχει αντίστοιχο τρόπο να διαπιστώσει το βαθμό κόπωσης και νύστας ενός οδηγού.

Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

Μειώθηκαν τα τροχαία το 2010

Μείωση παρατηρήθηκε στα τροχαία ατυχήματα και στα θύματα το 2010, σε σχέση με το 2009, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν σήμερα από τη Διεύθυνση Τροχαίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.

Ειδικότερα, οι νεκροί ήταν 183 λιγότεροι από το 2009, κάτι που, όπως αναφέρεται από την αστυνομία, σημαίνει ότι ξεπεράστηκε ο στρατηγικός στόχος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ο οποίος είναι να μειώνονται κάθε χρόνο οι νεκροί κατά 100 άτομα.
Ο στόχος αυτός καθορίστηκε και πάλι για την πενταετία 2011-2015.

Ωστόσο ο αριθμός των θυμάτων εξακολουθεί να είναι υψηλός και όπως επισημαίνεται από την Τροχαία οι κύριες αιτίες είναι και πάλι οι επικίνδυνες παραβάσεις απο τους οδηγούς. Σημειώνεται όμως ότι περισσότερα δυστυχήματα έγιναν στο δευτερεύον οδικό δίκτυο, γεγονός που σημαίνει ότι μερίδιο ευθύνης έχει και η κατάσταση των δρόμων.

Αναλυτικά, το 2010 σε σύγκριση με το 2009 σημειώθηκαν σε όλη την επικράτεια:

1.161 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα έναντι 1.314 το 2009 (153 λιγότερα)

1.455 βαριά ατυχήματα έναντι 1.389 (66 περισσότερα)

12.456 ελαφρά ατυχήματα έναντι 12.072 (384 περισσότερα)

Τα θύματα στα παραπάνω ατυχήματα ήταν:

1.280 νεκροί έναντι 1.463 το 2009 (183 λιγότεροι)

1.755 βαριά τραυματίες έναντι 1.669 (86 περισσότεροι)

17.024 ελαφρά τραυματίες έναντι 16.683 αντίστοιχα (341 περισσότεροι)

Ως προς τις αιτίες, τα θανατηφόρα δυστυχήματα οφείλονταν:

185 την υπερβολική ταχύτητα

154 την κίνηση στο αντίθετο ρεύμα

134 την οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή

88 την παραβίαση προτεραιότητας

76 την απόσπαση προσοχής

19 το αντικανονικό προσπέρασμα

353 λοιπά αίτια που σχετίζονται με οδηγική συμπεριφορά (μέθη κ.λπ.)

Η πλειοψηφία των θανατηφόρων ατυχημάτων συνέβησαν στο δευτερεύον οδικό δίκτυο (441) και στις κατοικημένες περιοχές 352. Στον άξονα Πατρών-Αθηνών-Θεσσαλονίκης- Ευζώνων σημειώθηκαν 58 θανατηφόρα και στην Εγνατία Οδό 19.

Όσον αφορά στη δραστηριότητα της Τροχαίας, το 2010 βεβαιώθηκαν συνολικά 583.778 επικίνδυνες παραβάσεις σε όλη την Επικράτεια.

Οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν ήταν :

263.382 παραβάσεις ταχύτητας

83.624 παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων

51.526 μη χρήση κράνους

49.703 μη χρήση ζώνης ασφαλείας

38.033 οδήγηση υπό την επήρεια μέθης

19.350 παραβάσεις οχημάτων (ΚΤΕΟ)

18.603 παραβίαση χρήσης κινητού τηλεφώνου

17.702 κίνηση στο αντίθετο ρεύμα

13.941 παραβιάσεις ερυθρού σηματοδότη

10.112 αντικανονικό προσπέρασμα

5.626 φθαρμένα ελαστικά

4.758 αντικανονικοί ελιγμοί

2.600 κίνηση στην αριστερή λωρίδα - μη κίνηση στο άκρο δεξιό της οδού

2.235 παράνομες διαφημιστικές πινακίδες

1.963 παραβίαση προτεραιότητας

620 μη χρήση παιδικών καθισμάτων

Υπενθυμίζεται σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.

Οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει :

Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας
Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας
Τοποθετώ τα παιδιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας
Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος
Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα
Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη
Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα
Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ
Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς
Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων

Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011

Η σχολή μας,εσείς κι εμείς


Λίγα λόγια για εμάς…

Η Σχολή Οδηγών Διονύση Σιδερά ιδρύθηκε όχι μόνο για να παρέχει μαθήματα οδήγησης και διδασκαλίας του Κ.Ο.Κ. για την απόκτηση ενός διπλώματος, αλλά προσπαθεί να αλλάξει τη νοοτροπία του υποψήφιου οδηγού σε ό,τι έχει να κάνει με την οδήγηση ενός οχήματος, αλλά και με τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου, πεζούς κτλ. Προσδοκούμε την ευαισθητοποίηση των νέων οδηγών, ώστε να γίνει αρμονική η συνύπαρξη όλων στους δρόμους. Ως γνωστό, η Ελλάδα έχει πανευρωπαϊκά την τραγική πρωτιά σε τροχαία και θανατηφόρα δυστυχήματα. Υποχρέωση, λοιπόν, όλων μας είναι να εργαστούμε, για να ανατρέψουμε αυτήν τη ζοφερή κατάσταση!
Η Σχολή

Η διαδικασία απόκτησης ενός διπλώματος οδήγησης βασίζεται σε δύο άξονες: στη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση (21 θεωρητικά και 20 πρακτικά είναι ο ελάχιστος αριθμός μαθημάτων). Στη σχολή μας, τα θεωρητικά μαθήματα διδάσκονται με σύγχρονα εποπτικά μέσα (computer, προτζέκτορας), καθώς και με την επίδειξη εξαρτημάτων σε τομή κινητήρα.
Ο υποψήφιος οδηγός συμμετέχει σε ένα γκρουπ 5-6 ατόμων, όπου θα παρακολουθήσει την ανάλυση των ενοτήτων της εξεταστέας ύλης.

Συγκεκριμένα, για τη θεωρητική εξέταση θα επεξηγήσουμε τη σήμανση, τις διασταυρώσεις, τη μηχανολογία, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια, τη συμπεριφορά σε έκτακτες καταστάσεις, την οικονομική – οικολογική οδήγηση, τη συντήρηση και ασφάλιση του οχήματος, την οδήγηση υπό ειδικές συνθήκες, την τεχνική οδήγηση κτλ. Με λίγα λόγια, το σύνολο των ενοτήτων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Ταυτόχρονα, ο υποψήφιος οδηγός θα ξεκινήσει την πρακτική εκπαίδευση με σκοπό αρχικά να γνωρίσει το όχημα και να μπορεί να το χειρίζεται άριστα. Στη συνέχεια, ο μαθητής θα οδηγήσει σε δρόμους με πυκνή κυκλοφορία, αλλά και σε δρόμους υψηλής ταχύτητας (π.χ. Αττική οδός) με στόχο να εξοικειωθεί με την κίνηση στους δρόμους, αλλά και τη μεγάλη ταχύτητα. Ο υποψήφιος οδηγός για την απόκτηση του διπλώματος για το αυτοκίνητο (κατηγορία Β΄) θα μάθει να παρκάρει σωστά, να πραγματοποιεί κίνηση προς τα πίσω και στροφή (οπισθογωνία), δηλαδή μερικές από τις δοκιμασίες που θα πραγματοποιήσει κατά την πρακτική εξέταση. Εννοείται ότι για την κατηγορία Α΄- Α1΄ (μηχανάκι μικρό ή μεγάλο) ο μαθητής θα διδαχθεί πώς να κάνει έλεγχο και προετοιμασία του οχήματος, να φρενάρει με διάφορες ταχύτητες, πώς να επιλέγει και να χρησιμοποιεί το κράνος, αλλά και να πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελιγμούς.

Επίσης, η σχολή προσφέρει μαθήματα μετεκπαίδευσης σε οδηγούς που έχουν ήδη δίπλωμα και επιθυμούν να βελτιώσουν τις ικανότητές τους. Η σχολή μας μπορεί να εγγυηθεί για όλα τα παραπάνω μέσα σε ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον, με σύγχρονα οχήματα και προσιτές τιμές, όπου εργαζόμαστε για το καλύτερο αποτέλεσμα.

Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011

Οδηγίες για ασφαλή οδήγηση στην Κορίνθου-Πατρών από την Ολυμπία Οδό

Για πολλούς η περίοδος των εορτών ίσως να τελείωσε!Αλλοι όμως ετοιμάζονται ν' αποδράσουν το πενθήμερο των Φώτων,την ώρα που θα επιστρέφουν οι εκδρομείς της πρωτοχρονιάς.Οπως και να έχει εμείς σας παρουσιάζουμε μια ενδιαφέρουσα κίνηση που δείχνει το κοινωνικό πρόσωπο των εταιρειών που έχουν στην κατοχή τους έργα με παραχώρηση όπως αυτό της Ολυμπίας Οδού.

Η εν λόγω εταιρεία εξέδωσε ένα κατατοπιστικό φυλλάδιο με το οποίο συνιστά την προσοχή των οδηγών στις εξόδους κι αφού τώρα το είδαμε ας προλάβουμε την έξοδο των Φώτων που αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη  και θα ξεκινήσει την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011.

Ολόκληρο το κείμενο για την έξοδο παρουσιάζεται παρακάτω:
«Σε ότι αφορά την Κορίνθου-Πατρών, καθώς τα έργα κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, υπάρχουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας, οι οποίες είναι απαραίτητες για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου, αλλά και για την ασφάλεια των διερχομένων και των εργαζομένων. Στις περιοχές αυτές ενδέχεται κατά τις ώρες της μεγάλης κυκλοφοριακής αιχμής να υπάρξουν καθυστερήσεις.

Η Ολυμπία Οδός με την πρόθεση να βοηθήσει κατά το δυνατόν τους οδηγούς, ενημερώνοντας για τις θέσεις των ρυθμίσεων αλλά και δίδοντας συμβουλές ασφαλούς οδήγησης κατά τη διέλευση πριν και μέσα στις ρυθμίσεις, μοιράζει το συνημμένο φυλλάδιο στους Σταθμούς Διοδίων.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση και παρακαλούμε τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική σήμανση έργων και τις υποδείξεις της Τροχαίας, να επιδείξουν αυξημένη προσοχή καθ' όλο το ταξίδι τους αλλά και ειδικότερα κατά τη διέλευσή τους από τις εν λόγω περιοχές, καθώς και να κάνουν υπομονή σε τυχόν καθυστερήσεις».
Συννημένα παρακάτω είναι το φυλλάδιο της Ολυμπίας Οδού κι ένα video:

πηγή